تست‌ هوش برای سنجش IQ ابداع شده‌اند. Intelligence Quotient یا ضریب هوشی، معیاری برای تعیین هوش افراد است که از طریق تست‌ هوش به‌دست می‌آید. در سال ۱۹۰۴ دولت فرانسه تصمیم گرفت قواعد آموزشی جدیدی ایجاد کند؛ به همین دلیل به‌دنبال روشی برای ایجاد تمایز بین دانش‌آموزان عادی و دانش‌آموزانی که از همسن و سالان خود عقب‌تر بودند می‌گشت. هدف از این کار این بود که دانش‌آموزانی که نسبت به سایرین هوش پایین‌تری دارند، به مدارس خاصی بروند تا آموزش‌های ویژه‌ای دیده و در روند آموزش بقیه دانش‌آموزان خللی ایجاد نکنند. روانشناسی به‌ نام «آلفرد بینه» به همراه همکار خود مامور این کار شدند. بینه معتقد بود هوش افراد منعطف است و قابلیت تغییر دارد؛ بنابراین اگر به دانش‌آموزانی که روند رشد کندتری دارند آموزش‌های خاصی داده شود، می‌توان هوش آن‌ها را بالاتر برد. در نتیجه این تحقیقات، تست هوش بینه طراحی و به دولت فرانسه ارائه شد. ضریب هوشی در واقع امتیازی است که مشخص می‌کند هوش یک فرد نسبت به سایر افراد جامعه در چه وضعیتی قرار دارد. این امتیاز از طریق انجام تست هوش IQ استاندارد مشخص می‌شود.کارشناسان می گویند فقط افراد با هوش می توانند این تست را حل کنند. شما چطور، آیا شخص باهوشی هستید؟

در تست هوش زیر شرکت کنید و میزان آی کیو خود را بسنجید .

تست هوش

در این نوع از تست های ذهنی، باید مسئله را با دقت بررسی کنید و با استفاده شواهد موجود در تصویر به پاسخ برسید. تست های هوش جالب تر معماهای معمولی هستند. زیرا برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید چون پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. بنابراین، ما بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه این تست هوش جالب را برای شما آماده کرده ایم. در این تست شما باید تشخیص دهید کدام مرد ثروتمندتر است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش :

تست هوش

مرد سمت راست ثروتمندتر است!تست هوش مرد ثروتمند: مرد سمت راست مبایل و لپ تاپ دارد. یعنی او در حال مدیریت و کنترل کارهایش است.

همچنین کولر گازی، کتاب های روی میز، دمپایی راحتی و دکوراسیون اتاق ثروتمندتر بودن او را ثابت می کند. اما در اتاق مرد سمت چپ به جز گل و خوراکی چیزی دیگری وجود ندارد.در عین حال، تصویر نشان می دهد که مرد سمت راست اهل مطالعه است. بنابراین او به لحاظ فکری و فرهنگی نیز ثروتمندتر است

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲۷۸ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: