می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۱ برایتان چ اتفاقی می افتد این مطلب را از دست ندهید.با ما همراه باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز وقت آن فرا رسیده است که خیلی خوب و دقیق به حد و مرزها توجه کنید. شما باید یک مکالمه ی جدی با خودتان داشته باشید و برای کارتان، سلامتیتان، روابط خود با دیگران و به طور خلاصه هر جایی از زندگیتان که لازم می دانید حد و مرزهایی را مشخص کنید. این که بدانید چه وقت «نه» بگویید و به دیگران اجازه ندهید از حدودی که برایشان مشخص کرده اید فراتر نروند در حال حاضر در زندگی شما بسیار مهم و ضروری است. شما حتی باید «نه» گفتن به خودتان را هم یاد بگیرید و بدانید چه وقت هایی باید در برابر نفس خود و خواسته های غیر منطقی آن بایستید. این کار باعث خواهد شد تغییرات مثبت بسیاری را در زندگی خود مشاهده کنید.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز از این که واقعیت ها را پذیرفته و حواستان به آنچه دارد در زندگیتان می گذرد آگاه هستید اطمینان کامل پیدا کنید. شاید شما دارید مرحله ی ناخوشایند انکار را پشت سر می گذارید و حاضر به پذیرفتن واقعیت ها نیستید. چشم هایتان را خوب باز کرده و به دنیای اطراف خود با دقت نگاه کنید تا بتوانید خودتان را با واقعیت های زندگیتان تطبیق داده و شادی و رضایت خاطر را بار دیگر تجربه کنید. البته که همه چیز به همین سرعت و راحتی اتفاق نخواهد افتاد، اما نقش شما در این روند بسیار مهم خواهد بود. خودتان را با دلخوشی های موقتی و سطحی سرگرم نکنید و به دنبال خوشحالی و رضایت خاطر واقعی باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز یک جورهایی از آن روزهایی است که چیزهایی می بینید که چندان برایتان خوشایند نیستند و این موضوع هم بیشتر به خودتان برمی گردد تا دیگران! کارهایی که به تازگی و یا حتی در گذشته های دور انجام داده اید ذهنتان را به خود مشغول کرده و باعث می شوند که احساس شرمندگی و پشیمانی کنید. اجازه ندهید که این احساسات ناخوشایند روزتان را خراب کنند و این واقعیت را به خودتان گوشزد کنید که همه ی ما گاهی اشتباه می کنیم و آنچه اهمیت دارد این است که اشتباهات خود را تکرار نکنید. امروز مواظب رفتارتان با عشقتان باشید، اگر صبح که بی حوصله هستید با او بدرفتاری کنید تمام خوش اخلاقی ها و قربان صدقه های بعدیتان بی فایده خواهند بود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز به اهمیت عشق در زندگیتان خوب فکر کنید. همه چیز در جنگیدن برای به دست آوردن شخصی که دوست دارید و فتح قلب او با استفاده از استراتژی ها و سیاست هایی که آموخته اید خلاصه نمی شود. عشق می تواند نگرش شما به دنیای اطرافتان را تحت تأثیر قرار دهد و تشکیل دهنده ی بخش مهمی از شخصیت شما باشد. امروز احتمالا کارهای بسیار زیادی به عهده تان خواهند بود و مجبور خواهید بود برخی کارهایی که موعد آنها به سر رسیده است را تکمیل کرده و تحویل دهید و این می تواند بهانه خیلی خوبی برای فرار کردن از دست کسی باشد که با داستان هایش فقط وقتتان را هدر کرده و ذهنیتی اشتباه در شما ایجاد می کند.

فال روزانه متولدین مرداد

شما برای رضایت نفس خود کاری انجام داده اید که حالا از آن پشیمان هستید و به شدت احساس گناه و عذاب وجدان دارید. در واقع ناراحتی شما از این بابت است که با انجام این کار به یک نفر دیگر آسیبی وارد کرده و یا باعث ناراحتی و دل شکستگی او شده اید. به جای این که خودتان را با احساس گناه بیهوده و بی نتیجه شکنجه بدهید بهتر است با طرف مقابلتان صحبت کرده و در صورت لزوم از او عذرخواهی کنید. هر چه سریعتر این کار را انجام دهید به نفعتان است، چون در غیر این صورت تمام روز ذهنتان درگیر این ماجرا خواهد بود و نخواهید توانست روی هیچ کار دیگری تمرکز کنید و این موضوع برایتان دردسرساز خواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز داشتن دانش و آگاهی ویژگی بسیار مهمی برای شما خواهد بود و نیاز شدیدی به آن احساس خواهید کرد. اگر واقعا به دنبال این آگاهی و دانش هستید باید به جای این که هیاهو راه انداخته و به دنبال جلب توجه باشید ذهن خود را متمرکز کنید تا در سکوت و آرامش آنچه در جستجویش هستید را به دست بیاورید. این کار روی شناختی که دیگران از شما دارند نیز تأثی قابل توجهی خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که با انتقال دانسته هایتان به دیگران نه تنها آنها را از دانش خود بهره مند می کنید، بلکه خودتان هم از به اشتراک گذاری این آگاهی با آنها منافع بسیاری به دست خواهید آورد

فال روزانه متولدین مهر

چرا جنگی که می دانید در آن برنده نخواهید بود را ادامه می دهید؟! چرا خودتان و دیگران را گول می زنید و در حالی که می دانید در لبه ی پرتگاه قرار گرفته اید و هر لحظه ممکن است سقوط کنید، طوری رفتار می کنید که انگار کنترل همه چیز را در دست دارید و جواب همه ی سؤال ها در دست های شما قرار دارند. شاید بهتر باشد برای نجات خودتان هم که شده است به جای جنگیدن تسلیم شوید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا با کمک دیگران جواب سؤال هایتان را پیدا کنید و مایل خود به دانستن حقیقت را به بقیه هم ثابت کنید. در این شرایط بهتر است به جای حرف زدن کمی سکوت کرده و فقط شنونده باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز خشم و عصبانیت همچون شعله های آتش در وجودتان زبانه می کشند، پس به نفعتان است که مواظب رفتارهای اشتباهی که ممکن است در اثر این احساسات منفی اما قدرتمند، از خود بروز دهید باشید. برای پی بردن به ریشه و دلیل اصلی این احساس هر کاری که از دستتان ساخته است را انجام دهید. اگر فکر می کنید که در حقتان ظلم شده است به این موقعیت به چشم یک فرصت برای ایجاد تغییرات و به دست آوردن عدالت و برابری نگاه کنید. امروز برای فرزندان خود کمی بیشتر از همیشه وقت بگذارید! البته که شما هر کاری که از دستتان ساخته است برای آنها انجام می دهید، اما آنها به توجه و محبت بیشتری از جانب شما نیاز دارند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز سعی کنید سپاس و قدردانی خود را نسبت به اطرافیانتان نشان دهید. در حال حاضر شخصیت شما از قدرت فوق العاده ای برخوردار است و سرشار از اعتماد به نفس هستید. این احساس خود را با جوی که بر امروز حاکم است و شما را به انجام دادن کاری برای دیگران و کمک کردن به آنها تشویق می کند ترکیب کنید. کارهایی به کوچکی لبخند زدن به راننده ی تاکسی و گفتن خسته نباشید، تعریف از دستپخت همسرتان و یا تشکر صمیمانه از دوستتان به خاطر این که در حل مشکلی به شما کمک کرده است، می توانند برای آنها بسیار مهم و آرامش بخش باشند. دیدن خوشحالی اطرافیانتان بی شک خوشحالی را برای خودتان نیز به ارمغان خواهد آورد.

فال روزانه متولدین دی

امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای کمی استراحت کردن باشد. شما این اواخر حسابی درگیر بوده اید و کارهای بسیار زیادی را به انجام رسانده اید. حالا که چند روز بیشتر تا سال نو باقی نمانده است ممکن است احساس کنید که یک دنیا کار در انتظارتان است که هنوز انجام نداده اید، اما باور کنید یا نکنید کمی استراحت کردن شما را از برنامه هایتان عقب نخواهد انداخت. به خودتان و اطرافیانتان اعتماد داشته باشید. اگر دارید مرحله ی مهمی از زندگیتان را پشت سر می گذارید و تغییرات بزرگی دارند در زندگیتان پیش می آیند اصلا نگران نباشید، همه چیز در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد و به خواسته هایتان دست خواهید یافت.

فال روزانه متولدین بهمن

شما در حال حاضر احساس می کنید ثبات و امنیت کافی در زندگی خود ندارید و به دنبال دست آویزی می گردید که به شما احساس امنیت و آرامش را هدیه کند. امروز باید سعی کنید که نهایت صبوری خود را به کار بگیرید. شما باید یاد بگیرید که هر وقت لازم است بدون بداخلاقی و بیقراری منتظر بمانید. اگر این توانایی خود را بالا ببرید، بعد از مدتی به این واقعیت پی خواهید برد که آن ثبات و امنیتی که در جستجویش هستید را تنها در درون خودتان پیدا خواهید کرد. امروز اگر قرار است با دوستانتان در جایی بیرون از خانه دیدار داشته باشید به شما توصیه می کنیم که خیلی زودتر از موعد راه بیفتید، در غیر این صورت در ترافیک گیر کرده و به قرارتان نخواهید رسید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز سعی کنید خودتان را تا جای ممکن از حسد و زیاده خواهی دور نگه دارید. این که به اهمیت رهایی از این احساسات منفی پی ببرید چنان احساس آرامش و رضایت خاطری به شما هدیه خواهد کرد که می تواند رشد و پیشرفت قابل توجهی را برایتان به همراه داشته باشد. خودتان را از بارهای اضافه ای که فکر می کنید برای حفاظت از خود لازم دارید اما برعکس آنچه فکر می کنید به حمایت و حفاظت از شما هیچ کمکی نمی کنند رها کنید. هر چقدر سبک بارتر باشید آزادی بیشتری برای حرکت خواهید داشت و سرعتتان نیز طبیعتا به همان نسبت افزایش خواهد یافت. البته که پی بردن به این واقعیت و از آن مهمتر تطبیق دادن خودتان با آن، کمی زمان خواهد برد.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: