منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس برخی شهر ها از جمله تهران فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ به علت مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان دختر خبر دادند و به بررسی جزئیات تعطیل شدن برخی مدرسه های دخترانه در این روز پرداختند.

هنوز مراجع ذیربط در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه بیستم اسفندماه تصمیم گیری نکرده اند اما خوادث منجر به مسمومیت تعدادی از دختران دانش آموز در برخی شهرها حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد دست کم مدرسه های این مناطق تعطیل شوند.

طی هفته های گذشته مدارس شهرهای ایران به ویژه تهران پایتخت بنا به دلایل مختلف از جمله بارش برف، مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا و همچنین آلودگی هوای شهر به تعطیلی کشیده شد.

از طرفی ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدارس دخترانه نیز روز دوشنبه در چند مدرسه در پایتخت رخ داد و موجب نگرانی والدین شد.

گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

بروزرسانی: وزیر آموزش و پرورش: برای تعطیلی و مجازی شدن مدارس تصمیمی گرفته نشده است، با توجه به نگرانی به‌حق والدین با دانش آموزانی که غیبت می کنند مراعات خواهیم کرد؛ برای مواجهه با موضوع مسمومیت دانش آموزان دستورالعملی را به مدارس ابلاغ کرده ایم.

مدارس سراسر کشور از جمله استان تهران با کاهش آمار ابتلا به کرونا در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت حضوری آغاز شده اما در برخی روزها به علت آلودگی هوا و یا بارش برف در کشور به صورت غیرحضوری شد.

منبع: دیلی فوتبال

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۸۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: