رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان باید به مرحله اجرا درآید. رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که معلمان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند.بر اساس رتبه بندی معلمان آنها با در نظر گرفتن معیارهایی در چهار گروه طبقه بندی و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شد. رتبه‌بندی معلمان  اواخر آبان ماه سال گذشته  به تصویب رسید.  رتبه بندی معلمان برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین نامه اجرائی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، انجام می شود.

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:پرداخت ما به التفاوت معوقات بر اساس احکام صادر شده در دستور کار است.

مجید زارعی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان در استان فارس با اشاره به اینکه ۵۷ هزار و ۹۶۱ نفر در استان مشمول رتبه‌بندی هستند و در سیستم ثبت کرده‌اند، بیان کرد: از این تعداد ۵۲ هزار و ۹۴۲ نفر تاکنون مورد تایید ارزیابان قرار گرفته‌اند که احکام ۲۵ هزار نفر از آنان صادر شده است و به زودی احکام افراد باقی‌مانده نیز صادر خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه صدور احکام رتبه‌بندی تا پایان امسال به سرانجام می‌رسد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۷ نفر ارزیاب با سرعت مشغول بررسی پرونده‌ها هستند تا انشاالله این روند تا پایان سال به اتمام برسد.

زارعی بااشاره به صدور حکم رتبه‌بندی ۳۹ هزار و ۶۰۰ نفر فرهنگی شاغل و بازنشسته در استان افزود: از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۴۰۰ و مابقی فرهنگیان شاغل هستند.

پرداخت ما به التفاوت معوقات رتبه بندی معلمان

زارعی با اشاره به اینکه هشت هزار نفر از بازنشستگان مشمول رتبه‌بندی هستند که احکام ۴۵۰۰ نفر از آنان صادر شده است،افزود: پرداخت ما به التفاوت معوقات بر اساس احکام صادر شده در دستور کار است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس، با تاکید بر اینکه فرایند رتبه‌بندی یک فرایند مستمر است و رتبه‌ها ارتقا می‌یابد، افزود: در استان فارس رتبه‌های یک تا پنج را داریم و نومعلمان و افرادی که امسال نیز جذب شده‌اند مشمول رتبه‌بندی هستند.

وی افزود: فرهنگیانی که نسبت به حکم صادر شده اعتراض دارند، از زمان صدور حکم و مشاهده آن در سیستم، ۱۰ روز فرصت دارند تا اعتراض خود را در سامانه فرهنگیان به آدرس my.medu.ir ثبت کنند.

رتبه بندی معلمان

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ستاری‌فرد در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری شبانه‌روزی همکاران خود در ستاد، استان‌ها و مناطق افزود: برخی مناطق و استانها در صدور احکام بسیار خوب عمل کردند؛ ولی متاسفانه تعدادی نیز از فرصت آبان ماه، آنچنانکه انتظار داشتیم، استفاده نکردند. بنابراین باید این ۲ هفته پیش‌رو دوچندان تلاش کنیم تا مزایای رتبه‌بندی را بطور کامل مستقر کنیم و به طور موازی ارزیابی و تعیین امتیاز رتبه‌ افراد نیز دنبال شود، نکته قابل توجه اینکه همچنانکه قبلا تاکید و تصریح شد مسئولیت صدور احکام رتبه‌بندی مشمولان، تسریع و دقت در کار و حسن انجام امور مربوط با مدیران مناطق و مدیران کل استان هاست، وزارت‌خانه نیز باید در این راستا نقش تنظیم‌گری و تسهیل‌گری خود را بخوبی ایفا نماید تا ان شاء الله هم رضایتمندی شغلی معلمان و هم کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی محقق شود.

طرح رتبه بندی معلمان مراحل نهایی را طی می کند طبق گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش متن آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان نهایی شده است. مقدمات رتبه‌بندی معلمان نیز آماده شده است. یکی از اولویت‌های دولت‌ها باید توجه به فرهنگیان باشد و در همین راستا رتبه‌بندی معلمان اجرا می‌شود.طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه رتبه‌بندی معلمان باید منجر به ارتقای کیفیت آموزش شود.

جوابیه آموزش و پرورش به کم و کاستی های فیش حقوقی آبان ماه فرهنگیان را در ادامه بخوانید.

منصور نجفی مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان ایلام در گفتگو با کانال اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام  درباره ابهامات فیش حقوقی آبان ماه فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد.

نجفی گفت: در این مرحله برای همکاران عزیز بازنشسته بعد از ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ با توجه به تاکید مرکز برنامه ریزی منابع انسانی فعلا حکمی صادر نگردیده، ان شاء الله در آذر ماه این مهم نیز میسر خواهد شد.

به گفته وی  در خصوص همکاران انتقالی چه موقت و چه دایم با توجه به نیاز به تبادل فایل انتقالی بین مناطق مبدا و مقصد قسمت اعظم کار انجام شده لیکن در مواردی اندک به دلیل مشکلات ابلاغ امکان صدور احکام وجود نداشته و تلاش میشود تا ماه آینده این مشکل نیز حل شود.

نجفی ادامه داد:  با توجه به اینکه لازمه صدور احکام نیاز به ابلاغ تمام وقت افراد بوده در مواردی به دلیل کسر ساعت موظف امکان صدور احکام وجود نداشته. این افراد نیز در آذر ماه مشکل آنها برطرف خواهد شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام در ادامه نوشت:

در مواردی اندک نیز اسامی بعضی از همکاران ارجمند به دلیل مشکلات سیستم در جدول رتبه بندی مشاهده نمی شد وعملا صدور احکام ممکن نبود جهت حل مشکل این عزیزان نیز با شرکت پشتیبان رایزنی صورت گرفته است.

تاریخ صدور احکام از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بوده و با توجه به پرداخت علی الحساب قبلی به حساب همکاران عزیز، سه ماه از مقدار پرداخت شده بازگشت داده می‌شود.

تاریخ پرداخت ترمیم حقوق نیز از ابتدای مهرماه جاری بوده و معوقات آن نیز همانند رتبه بندی پرداخت خواهد شد.

همکارانی که در فاصله زمانی ۳۱ شهریور تا امروز در دو منطقه بوده، مطالبات قبلی را در منطقه مبدا و مطالبات بعد از تاریخ انتقال را نیز قطعا در منطقه مقصد دریافت خواهند نمود.

همه عزیزانی که صندوق بازنشستگی آنان صندوق بازنشستگی کشوری بوده مطابق قوانین مشمول مقرری ماه اول خواهند بود.

بار دیگر تاکید می گردد همکاران اداری در همه مناطق با توجه به وقت کم با تلاش شبانه روزی تلاش کردند که به موقع فرآیند صدور احکام را به پایان رساندند که وظیفه خود میدانم از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان در خصوص همکاران باقی مانده ان شاء الله تلاش میشود تا ماه آینده احکام آنان نیز صادر گردد.

وزیر آموزش و پرورش با اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «۳-۱» استفاده کنیم، گفت: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر و یک سال در دانشگاه فرهنگیان درس بخواند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در خصوص کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش و آخرین اخبار از استخدام در این وزارتخانه، اظهار کرد: در بخش‌های کیفیت‌بخشی مثل مربی پرورشی، مشاور، مربی بهداشت و مربی تربیت‌بدنی کمبود نیروی انسانی داریم؛ ضمن اینکه به سرایدار و خدمتگزار هم در آموزش و پرورش نیاز داریم.

وی ادامه داد: مجوزی برای جذب نیروهای کیفیت بخشی دریافت کردیم که اقدامات آن در دانشگاه فرهنگیان و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.

نوری با اشاره به اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «۳-۱» استفاده کنیم، افزود: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر درس بخواند و با شرایط ویژه جذب شود؛ به عنوان مثال نمره کل او کمتر از ۷۵۰۰ نباید باشد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این روش، دانشجو، یک سال هم در دانشگاه فرهنگیان درس می‌خواند تا برای تدریس به اول مهر سال آینده برسد.

وی با بیان اینکه قرار نیست دیگر آزمون ماده ۲۸ داشته باشیم، تصریح کرد: جذب ما در آموزش و پرورش فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

طرح رتبه بندی

معلمان مهرآفرین از کی رتبه بندی می شوند؟

صادق ستاری‌فرد درباره مصوبه نمایندگان مجلس مبنی بر مشمول شدن معلمان طرح مهرآفرین در قانون رتبه بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد و الزام وزارت آموزش و پرورش به صدور کد شناسه اظهار کرد: مصوبه مذکور باید در شورای نگهبان مطرح و مورد تایید شورای نگهبان قرار بگیرد. هر زمان که ابلاغ شود ما مجری قانون هستیم.

وی درباره طرح برخی انتقادات از سوی معلمانی که احکام آنها صادر شده و به جای عبارت «فوق‌العاده ویژه رتبه‌بندی» از عبارت «مزایای رتبه بندی» استفاده شده که برخی محرومیت‌ها را به دنبال دارد گفت: آن زمان رتبه‌بندی انجام نشده بود. در حقوق مهرماه به ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده‌ بودند ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهار نظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: فرایند این گونه است که ابتدا ارزیابی از سوی مدیران مدارس انجام می‌شود  و بعد از آن مرحله، ارزیابان حرفه‌ای آموزش دیده توسط سازمان امور اداری و استخدامی، ارزیابی در مرحله بالاتر را انجام می‌دهند و بعد کار وارد هیئت ممیزه مناطق و استان‌ها می‌شود. اکنون در مرحله اول قرار داریم و اینکار باید در این هفته انجام شود.

ستاری‌فرد افزود: از امروز دسترسی ارزیابان حرفه‌ای هم باز می‌شود که به طور موازی مدیران و ارزیابان اظهار نظر و بررسی کنند. مهلت مدیران مدارس برای ارزیابی تا پایان هفته تعیین شده است.

تمام معلمان مهرآفرین بدون برگزاری آزمون و الزام آموزش پرورش برای صدور کد شناسه از اول مهر ۱۴۰۱ شامل طرح رتبه‌بندی معلمان می‌شوند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مشمول شدن کلیه معلمان مهرآفرین در قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد و الزام وزارت آموزش‌وپرورش به صدور کد شناسه موافقت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری با پیشنهاد محمدحسن آصفری نماینده اراک، خنداب و کمیجان در خصوص اصلاح ردیف ۹ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

«کلیه معلمان طرح مهرآفرین مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد قرار گرفته و وزارت آموزش‌وپرورش ملزم به صدور کد شناسه از اول مهر سال ۱۴۰۱ برای آنها می‌باشد.»

بررسی ماده واحده لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری که در دستور کار مجلس قرار دارد، هنوز به تصویب نرسیده است و پس از پایان رسیدگی به پیشنهادات نمایندگان، در صحن مجلس به رای گذاشته خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان گفت: احکام رتبه‌ کم‌تر از ۴۷۰ امتیاز یعنی «آموزشیار معلم» بزودی صادر می‌شود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش در واکنش به این جمله که «قبلا اعلام کردید که احکام رتبه‌بندی بخشی از معلمان تا پایان مهر صادر می‌شود»، اظهار کرد: این موضوع در دست انجام است.

وی ادامه داد: در حال آماده‌سازی مدارک هستیم و احتمالا از رتبه‌های پایین شروع می‌کنیم یعنی احکام معلمانی صادر می‌شود که کمتر از ۴۷۰ امتیاز کسب کردند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر صدور احکام بخش اول معلمان با مانعی برخورد نکند در این ماه صادر می‌شود، افزود: با صدور احکام تعدادی از معلمان، مراحل بعدی آسان‌تر می‌شود و در ماه بعد، احکام تعداد بیشتری از فرهنگیان صادر خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت سامانه رتبه‌بندی معلمان گفت: اعلام کرده‌ بودیم که تا ۱۰ مهر، مدارک بارگذاری شود و آن از زمان، ۴۵ روز مهلت مجدد گذاشتیم که هنوز یک تعدادی از فرهنگیان، مدارک خود را بارگذاری نکردند.

به گزارش فارس، هر معلم برای کسب رتبه آموزشیار معلم باید ۴۶۰ امتیاز، مربی معلم، ۵۳۰ امتیاز، استادیار معلم ۶۰۰ امتیاز، دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز و استاد معلم ۹۰۰ امتیاز کسب کند.

براساس آخرین اظهارات وزیر آموزش و پرورش، در راستای رتبه بندی معلمان مبلغ دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به طور متوسط به حقوق این افراد اضافه می‌ شود.

دیروز ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور از وزارت آموزش و پرورش در ادامه فرآیند «نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی» بازدید داشت. 

رتبه بندی معلمان

در این بازدید موضوع رتبه بندی معلمان مطرح شد که یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در این باره گفت: دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به‌طور میانگین با اجرای رتبه‌بندی معلمان به حقوق آن‌ها اضافه خواهد شد، همچنین لایحه افزایش حقوق جدید مشمول حال معلمان خواهد شد و یک رفاهی در سال جاری در روز معلم به معلمان پرداخت‌شده است.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: اعتبارات آموزش‌وپرورش ۱۹۵ هزار میلیارد تومان است که اگر بر ۱۳ میلیون دانش‌آموز مدارس دولتی تقسیم نماییم، هزینه‌ای که دولت برای هر دانش‌آموز پرداخت می‌کند بالغ و ۱۳ میلیون تومان خواهد شد. میانگین حقوق همکاران فرهنگی بر اساس آخرین دریافتی که از خزانه داشته‌ایم، هفت میلیون و ۷۲۸ هزار تومان است که در صورت اجرای رتبه‌بندی افزایش خوبی خواهند داشت.

این در حالیست که در روزهای گذشته یکی از نمایندگان مجلس از تعلل سازمان برنامه و بودجه برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان انتقاد کرده است. نماینده مردم علی آباد در مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه ۲۴ ماه مهر اظهار کرد: علی رغم تخصیص اعتبار ۹ هزار میلیارد تومانی در بودجه سال جاری، حدود یک سال و نیم است که فرهنگیان، کارکنان شرکت مخابرات و کارکنان اداری، پاداش دریافت نکرده اند که باید تعیین تکلیف شود.

رحمت الله نوروزی افزود: باتوجه به اینکه ۲۰ میلیارد اعتبار برای هر حوزه انتخابیه دیده شده، اما مشخص نیست سازمان برنامه و بودجه چرا در زمینه تامین اعتبارات تعلل می کند.

تعداد مشمول قانون رتبه بندی معلمان

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: حدود ۲۶ هزار نفر معلم مشمول اعمال آخرین مدرک تحصیلی در احکام استخدامی هستند و مقرر شد پس از مکاتبات انجام شده، برای اجرایی شدن به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شود.

بهروز محبی نجم آبادی اظهار کرد: اعمال آخرین مدرک معلمان در قانون رتبه بندی وجود دارد و وقتی که مذاکرات شفاهی انجام می‌شد یکی از نمایندگان پیشنهاد حذف این بخش را داده بود و آنجا اعلام کرد چون برای سایر ادارات اعمال آخرین مدرک تحصیلی وجود ندارد بایستی برای آموزش و پرورش هم وجود نداشته باشد.

او گفت: اعمال آخرین مدرک باید در حکم ثبت شود و بعد امتیاز آن محاسبه شود و ما درخواست کردیم که دولت اعمال کند اما دولتی ها مردد بودند چرا که تعداد افرادی که شامل اعمال مدرک می شدند را نمی دانستند و در نهایت با پیگیری های انجام شده و مکاتبات صورت گرفته معاون قوانین مجلس با دولت شاهد بی توجهی دولت بودیم، ما با دیوان محاسبات نامه نگاری انجام دادیم که دیوان هم از معاونت قوانین مجلس درخواست کرد تا نظر خود را اعلام کند و معاونت هم نظر خود را مبنی بر اینکه مذاکرات شفاهی ثبت آخرین مدرک در حکم است و سپس اعمال امتیاز آن در رتبه بندی خواهد بود اعلام نمود.

محبی نجم آبادی اظهار کرد: در نهایت این موضوع ادامه دار شد و بعضی ها فکر می کردند این تعداد ۵ هزار نفر است اما در نهایت آنچیزی که امروز اعلام شد حدود ۲۶ هزار نفر هستند که شرایط اعمال مدرک برای آنها در آموزش و پرورش مهیا است.

به هر حال مراحل اجرای رتبه بندی معلمان از ۲۶ ماه مرداد آغاز شد که قرار است ملاک افزایش حقوق از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرایی شود، همچنین در این طرح ۹۰۰ هزار نفر از فرهنگیان مشمول رتبه‌ بندی می‌شوند.

قرار بود احکام رتبه‌بندی معلمان تا پایان مهرماه صادر شود، آیا این روند تا پایان مهرماه انجام خواهد شد؟

قاسم احمدی لاشکی درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان تا پایان مهرماه اظهار کرد: تلاش ما این است اگر مشکل خاصی ایجاد نشود، بارگذاری مدارک معلمان انجام و خوداظهاری آنها تأیید شود و رتبه خود را بپذیرند، احکام صادر شود.

وی افزود: در صورت عدم تأیید خوداظهاری معلمان توسط ارزیابان حرفه‌ای و هیئت ممیزه، اگرمعلم نظر آنها را پذیرفت حکم رتبه‌بندی صادر می‌شود، در غیر این صورت می‌تواند اعتراض کند و هیئت ممیزه استانی و مرکزی در وزارت آموزش و پرورش روند را بررسی می‌کنند و پس از تعیین رتبه، حکم صادر می‌شود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز گفته است: می‌خواهیم ۹۰۰ هزار نفر از فرهنگیان را رتبه‌بندی کنیم و کار قدری سنگین است، در جلسه اخیر تصمیم گرفته شد بخشی از کار انجام شود و بخش دیگر به ماه‌های بعد برود البته هرچه زودتر انجام شود، بهتر است.

رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش پیش از این گفته بود: بیش از ۸۴۰ هزار فرهنگی در سامانه رتبه‌بندی اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند، احتمالاً تعدادی از احکام را در مهرماه صادر کنیم، اگر سرعت کار همکاران در بارگذاری مدارک بالا برود ما هم در ستاد سرعت کار را بالاتر می‌بریم.

رتبه‌بندی ۴۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین نیز پس از شرکت در آزمون مربوطه انجام خواهد شد.

همچنین مقرر شده است برای افراد جامانده از بازه زمانی اول بارگذاری مدارک رتبه‌بندی، فوتی‌های شاغل و بازنشسته از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد، نیروهای جدیدالاستخدام از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد و افراد مشمول تبصره ۴ ماده ۳ آئین‌نامه (مهرآفرین و...) از تاریخ ۲۵ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱ دسترسی به سامانه رتبه‌بندی جهت ثبت و تکمیل اطلاعات فراهم شود.

مهلت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌ بندی معلمان به اتمام رسیده است، اما فرصت دیگری برای کسانی که به دلایل موجه موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم خواهد شد.

آن‌گونه که وزیر آموزش‌ و پرورش اعلام کرده است، مهلت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌ بندی معلمان به اتمام رسیده است، اما فرصت دیگری برای کسانی که به دلایل موجه موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم خواهد شد.

سامانه رتبه‌بندی معلمان از روز چهارشنبه، ۲۶ مرداد، به صورت رسمی آغاز به کار کرد و فرهنگیان بر ‌اساس جدول زمان‌بندی و آخرین رقم کد ملی تا نهم شهریور نسبت به بارگذاری مدارک خواسته‌شده اقدام کردند. مهلت بارگذاری مدارک از آن زمان تاکنون چند مرتبه تمدید شد، اما ورود اطلاعات از سوی معلمان هنوز تکمیل نشده است.

وزیر آموزش و پرورش، ۳۱ شهریور درباره آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه‌ بندی معلمان و بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌ بندی گفت: فرهنگیان در حال بارگذاری مدارک هستند و چند بار از ما مهلت خواستند.

اول مهر، مهلت تمام می‌شود، اما اگر افرادی جا مانده باشند و دلیل هم داشته باشند، برای آنها فرصتی را ایجاد می‌کنیم. بعد از اینکه مدارک را بارگذاری و ثبت کردند، ارزیابان نظر می‌دهند و به هیئت ممیزه ارسال می‌کنند تا احکام صادر شوند.

تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ماهانه یک میلیون به حساب آنان واریز می شود و پس از آن با معلمان تسویه می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر از واریز ماهانه یک میلیون تومان علی الحساب به حساب معلمان داد. آن طور که مسعود میرکاظمی می گوید این پرداختی بابت رتبه بندی معلمان است.

بر اساس اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه این مبلغ تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ادامه دارد و پس از آن با معلمان تسویه می‌شود.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: