امروز و فردا احتمال بارش شدید باران و سیل در تهران وجود دارد.دمای هوا 6 تا 12 درجه کاهش پیدا می‌کند.

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام‌زاده داوود و کن خواهیم داشت که مانند سال گذشته منجر به سیل در تهران می‌شود.

پدرام قودجانی رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری هشدارهای نارنجی صادر شده است، گفت: سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی فعال است و امروز و فردا احتمال شدید بارش باران را داریم مخصوصا روز پنج‌شنبه میزان بارش بیشتر است.

به گفته رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام‌زاده داوود و کن خواهیم داشت که مانند سال گذشته منجر به سیل می‌شود.

قودجانی اضافه کرد: احتمالا این سیل وارد منطقه ۵ و ۲۲ شود چرا که این مناطق در معرض رود دره قرار دارند. احتمالا به درخواست فرمانداری مسیر امام زاده داوود به سمت تهران بسته می‌شود.

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران یادآور شد: در شهر تهران میزان بارش کمتر است و بیشتر در غرب استان است و تدابیر لازم در شهرداری تهران صورت گرفته است و شهرداری مناطق لایروبی ها را انجام دادند و هشدارهای لازم هم داده شده است.

وی از شهروندان خواست از اتراق در کار رود دره خودداری کنند چرا که احتمال سیلابی شدن وجود دارد. همچنین کوهنوردی هم در این روزها انجام ندهد.

به گفته رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وزش باد شدید در تهران خواهیم داشت و احتمال شکسته شدن شاخه درختان وجود دارد و در این زمینه هشدار داده شده است.

وی تاکید کرد که از چهارشنبه تا جمعه دمای هوا در تهران ۶ تا ۱۲ درجه کاهش یافته و هوا سرد می‌شود.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: