یک مرد میانسال بر اثر تصادف با اتوبوس BRT در خیابان ولیعصر تهران جان خودر را از دست داد.

روز گذشته بیست و چهارم فروردین‌ماه، مرگ مرد میانسالی در مسیر تردد اتوبوس‌های BRT خیابان ولیعصر(عج) از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری محل و تیم بررسی صحنه جرم با دستور قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد حدودا ۵۰ ساله‌ای مواجه شدند که براثر تصادف فوت کرده بود. 

تیم جنایی در نخستین گام با تحقیقات محلی متوجه شدند، متوفی براثر تصادف با اتوبوس BRT فوت کرده و راننده اتوبوس پس از این حادثه توقف نکرده و متواری شده است؛ همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و خیلی زود او را دستگیر کنند.

متهم در جریان تحقیقات منکر هرگونه تصادف با متوفی در مسیر تردد اتوبوس شد اما این در حالی بود  که در بررسی‌های تیم جنایی آثار خون روی قسمت جلوی اتوبوس کشف شد؛ کارآگاهان نیز پس از پایان تحقیقات میدانی از سوی قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را هدف بازبینی قرار دادند.

با دستور قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی راهی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: