فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: چوپانی در یکی از روستاهای بخش حمیل که به قصد کشتن یک گرگ به گله خود تیراندازی کرده، پدرش هم مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و کشته می‌شود.

سرهنگ هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب امروز در جمع خبرنگاران ماجرای کشته شدن غیرعمد پدر به دست پسر در یکی از روستاهای بخش حمیل را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: یک جوان در اطلاع اولیه به مقامات انتظامی اعلام کرد؛ به همراه پدرش گله گوسفندان را به کوهستان برده که مورد حمله 3 دزد قرار گرفته و پدرش را با سلاح گرم کشته‌اند و وی نیز فرار کرده است.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب تصریح کرد: از آنجایی که این ماجرا موجب شایعه‌پراکنی و احساس ناامنی در بین اهالی منطقه گردید، سریعا با هماهنگی قضایی یک تیم از افسران کارکشته پلیس وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد؛ که پدر و پسری در یکی از روستاهای منطقه حمیل با اسلحه غیرمجاز کلاشینکف به همراه گله گوسفندان عازم کوهستان شده که حوالی ساعت ۷ شامگاه روز جمعه، ۲۵ فروردین در آن محل پسر به قصد کشتن یک گرگ به گله خود تیراندازی کرده و پدرش نیز مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و کشته می‌شود.

مبارکی خاطرنشان کرد: مردم حتما اخبار را از رسانه‌ها و منابع رسمی دنبال کنند و از شایعه‌پراکنی و داستان‌سازی در فضای مجازی که موجب احساس القای ناامنی می‌شود، پرهیز کنند.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: