بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از فردا (۵ اردیبهشت ماه) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات، بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز(۴ اردیبهشت) آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی با رگبار پراکنده و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه مناطق غربی و جنوبی گاهی با وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه (۵ تا ۶ اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات استان بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان گاهی با ایجاد گردوخاک مورد انتظار است.

طی امروز و فردا افزایش نسبی دما و از صبح چهارشنبه کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۶ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه ورامین و وفرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۱ گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی بود.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: