می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۱ برایتان چ اتفاقی می افتد این مطلب را از دست ندهید.با ما همراه باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

شما امروز به فکر این هستید که روش ها و استراتژی های خود را عوض کنید چون به این نتیجه رسیده اید که دیگر به کارتان نمی آیند و انتظاراتتان را برآورده نمی کنند. در واقع شما فکر می کنید که حداقل امروز به نفعتان است که در لحظه در مورد چگونگی واکنش نشان دادن به اتفاقات و مسائل مختلف تصمیم بگیرید و به تصورات و عقاید قبلیتان بیش از اندازه پایبند نباشید. با این حال در برنامه ریزی های قبلیتان برگ های برنده ای برای شما نهفته هستند که حیف است بخواهید بیخیال همه ی آنها شوید. امروز حسس ششم شما خیلی خوب کار می کند و هر جا دیدید عقل و احساستان با هم جور در نمی آیند بهتر است به صدای درونتان گوش کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز پرداختن به احساساتتان درهای جدیدی را برای کشف احساسات درونی و کسب شناخت بهتر نسبت به خودتان برای شما باز خواهد کرد، اما باید برای رویارویی با ناشناخته ها آماده باشید. خوشبختانه در حال حاضر شما زیاد از خودتان لجبازی نشان نمی دهید و آماده اید تا با رازهایی که از رویارویی با آنها فراری بوده اید روبرو شوید. امروز سعی کنید نسبت به افکار و ایده های اطرافیانتان ذهن بازتری داشته باشید. گوش دادن به حرف های آنها به این معنی نیست که لزوما باید افکار و عقاید خود را کنار گذاشته و هر چه آنها می گویند را بپذیرید، اما باعث خواهد شد درک بهترین نسبت به دنیای اطراف خود پیدا کرده و تغییرات لازم را نیز در افکار خود ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز تحت تأثیر گروهی قرار گرفته اید که در جهت رسیدن به هدف بزرگی دارند تلاش می کنند و حتی ممکن است برنامه های خود را کنار بگذارید تا در رسیدن آنها به اهدافی که دارند کمکشان کنید و تعهدی که نسبت به آنها احساس می کنید را به جای بیاورید. در واقع امروز هر ایده ی جالبی به راحتی شما را به خود جذب می کند و به اشاره ای اهداف و برنامه های خودتان را فراموش می کنید و تمرکز چندانی روی آنها ندارید. بهتر است مواظب باشید که این وضعیت باعث نشود از مسئولیت ها و وظایف خود غافل شوید و کارهایی که به عهده دارید را از یاد ببرید. با نه گفتن به چیزهای بی اهمیت ذهن خود روی آنچه واقعا اهمیت دارد متمرکز کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز مثبت نگری و انرژی تمام نشدنی شما به دیگران هم انگیزه می دهد که با شما در راه رسیدن به یک هدف مشترک همراه شوند و به همین دلیل خیلی خوب می توانید گروهی که خواسته و هدف مشترکی دارد را رهبری کنید. با این حال باید توجه داشته باشید که فضایی را حاکم کنید که در آن همه به جای جاه طلبی ها و منافع شخصی خود به دنبال منفعت جمع باشند و برای این کار در اولین قدم باید خودتان بتوانید به نفس خود غلبه کنید. امروز شما به دنبال بهانه ای برای حرف زدن می گردید و وقتی که شروع به حرف زدن کنید دیگر هیچکس نخواهد توانست جلویتان را بگیرد؛ کافی است بحث بر سر مسائل مذهبی، سیاسی یا اجتماعی آغاز شود تا شما تا ابد حرف بزنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد و شما با افتخار و با کمال میل می خواهید استعدادهای هنری و ادبی خود را به نمایش بگذارید. با این حال اگر بخواهید خیلی فراتر از حد توانایی های معمولتان بروید احتمال این که دچار سرخوردگی شوید خیلی زیاد خواهد بود، پس اگر نمی خواهید دل خودتان را بشکنید بهتر است هدفی بیش از حد بزرگ را برای خود انتخاب نکنید. سعی کنید از افرادی که می دانید شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد کمک بگیرید. امروز تمرکز کردن روی هر کاری برای شما بسیار دشوار خواهد بود. اگر می خواهید به این وضع غلبه کنید بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که هیچ کاری را بیش از اندازه جدی نگیرید

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز آنقدر ساکت و آرام شده اید که اصلا حضورتان در جمع احساس نمی شود و همین ممکن است باعث شود تلاش هایی که در راه رسیدن گروه به اهدافش می کنید نادیده گرفته شوند. با این همه شما چندان به این موضوع اهمیتی نمی دهید و برایتان مهم نیست اگر پشت صحنه بمانید و دیده نشوید. در واقع اعتماد به نفس شما در حال حاضر به حدی است که اصلا نیازی به توجه و تأیید دیگران ندارید. شما ترجیح می دهید به جای رقابت با سایر اعضای گروهتان با آنها یک همکاری سالم داشته باشید. امروز مخفی نگه داشتن احساساتتان از شخصی که دوست دارید کار دشواری خواهد بود، اگر مصمم به انجام این کار هستید بهتر است کمی بیشتر احتیاط کنید

فال روزانه متولدین مهر

امروز صحبت کردن با دوستانتان، در صورتی که در مورد مسائل مهم و کاربردی حرف بزنید می تواند بسیار سازنده باشد و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار بدهد. با این که تقریبا برایتان فرقی نمی کند که موضوع صحبتتان چه باشد، اما با توجه به شرایط کیهانی موجود حرف زدن در مورد راه هایی برای افزایش درآمدتان می تواند برای شما خیلی جذاب تر باشد. امروز احتمال این که مجبور باشید مدت های طولانی در انتظار دیگران بمانید خیلی زیاد است، بهتر است یک کتاب با خودتان داشته باشید تا هم سرتان گرم شود و هم در زمان انتظار عصبی و بداخلاق نشوید.  این کار اصلا گذر زمان را احساس نخواهید کرد و شاید حتی این کار برایتان به یک عادت تبدیل شود.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما می خواهید توانایی های خود در مدیریت و رهبری را به نمایش بگذارید و انتظار دارید که عملکردتان دیگران را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال ممکن است آنقدر غرق جلب توجه دیگران شوید که از اصل مطلب غافل شوید و کار اصلیتان را فراموش کنید. شما امروز بر خلاف همیشه خیلی پرحرف شده اید و دلتان می خواهد دائم در مورد یک چیزی حرف بزنید و با به نمایش گذاشتن دانسته هایتان برتری خود را به دیگران نشان بدهید، اما گذشته از این که پرحرفی باعث می شود دیگران به حرف هایتان توجه نکنند، این کار باعث خواهد شد که خودتان هم نتوانید روی کارهایی که باید انجام دهید تمرکز کنید. کمی سکوت می تواند احترام شما را بین اطرافیانتان افزایش دهد!

فال روزانه متولدین آذر

امروز احساسات و افکار شما لحظه به لحظه با هم در تناقض هستند و بیان دقیق احساساتتان می تواند برای شما بسیار چالش برانگیز باشد. شما یک لحظه دوست دارید در کنار دوستانتان باشید و با آنها صحبت کنید، اما یک لحظه بعد از انها فراری هستید و دلتان می خواهد در خلوت خودتان فرو بروید. این وضعیت که در واقع تحت شرایط کیهانی فعلی به وجود آمده است. شما دارید بیش از اندازه به خودتان سخت می گیرید و این بی حوصلگی به وقت گذراندن با دیگران هم در واقع از این خود درگیری شما ریشه می گیرد. شما باید پیش از هر کار دیگری یاد بگیرید که خودتان را همین طور که هستید قبول داشته باشید، آنگاه دیگر نیاز به تأیید دیگران را هم حس نخواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

هر آنچه تا دیروز نگفته باقی مانده بود امروز در وجود شما همچون آتشی شعله ور شده است و به دنبال بهانه ای می گردید تا تمام ناگفته هایتان را به زبان بیاورید. خوشبختانه بیان این احساسات و حرف هایی که تا پیش از این ترجیح داده بودید مخفی نه دارید می تواند حالتان را خیلی بهتر کند و بر خلاف آنچه تصور می کنید به بهتر شدن رابطه ی شما با اطرافیانتان کمک کند و سوء تفاهم هایی که بین شما ایجاد شده بودند را از بین ببرد. البته همه ی اینها بستگی به آن دارد که بتوانید حرف هایتان را با ملایمت و بدون نیش و کنایه به زبان بیاورید. امروز کمی به خانه تان رسیدگی کنید و خودتان را برای مهمان هایی که فردا به دیدنتان خواهند آمد آماده کنید

فال روزانه متولدین بهمن

امروز حفظ ارتباط با دوستان و عزیزانتان برای شما از هر کار دیگری مهم تر است. شما تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود نیاز شدیدی به وقت گذراندن با آنها احساس می کنید و دلتان می خواهد برای یک آخر هفته ی خیلی خوب در کنار انها برنامه ریزی کنید. با این حال مواظب باشید انتظارات بیش از اندازه از کسی نداشته باشید؛ بهر حال ممکن است آنها خودشان از قبل برنامه ای برای امروزشان داشته باشند که امکان تغییر آن برایشان وجود ندارد. امروز باید به خاطر داشته باشید که وعده و وعیدهای حساب نشده به کسی ندهید، شما خودتان بهتر از هر کس دیگری از محدودیت هایتان خبر دارید، پس قبل از قول دادن آنها را در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما از این که کسی بخواهد بگوید چه کار کنید و چه کار نکنید متنفر هستید، مخصوصا اگراین شخص از لخاظ مقام و رتبه بالاتر از شما باشد و احساس کنید که مجبور هستید حتما از او اطاعت کنید. اگر نمی خواهید مشکلی برای خودتان و طرف مقابلتان ایجاد شوید و بین شما درگیری ایجاد شود کارهایی که فکر می کنید حتما باید انجام شوند را بپذیرید، اما این را هم در نظر داشته باشید که به کسی اجازه ندهید از شما سوء استفاده کند. وقتی این کارها را انجام می دهید برای این که احساس بهتری داشته باشید به آینده ی بهتری که با انجام این کارها خواهید داشت فکر کنید و به خودتان یادآوری کنید که بعضی چیزها ارزش این را دارند که برخی چیزهای دیگر را برایشان قربانی کنید.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: