می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۱ برایتان چ اتفاقی می افتد این مطلب را از دست ندهید.با ما همراه باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ظاهراً افرادی شما را تحت فشار قرار داده اند و ازتان می خواهند بیشتر از توانایی خود کار کنید، در حالیکه خودتان فکر می کنید به اندازه کافی کار کرده اید. مدت زمان زیادی طول نمی کشد که دلیل مناسبی برای تسلیم شدن پیدا می کنید و می توانید افراد دیگر را راضی و خوشحال کنید. اما حتی اگر فکر می کنید اظهارات شما آنها را نارحت می کند، ولی بهشان بگویید که چه حسی دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امکان دارد امروز اطرافیانتان خیلی پرحرفی کنند، اما شما واقعاً نمی‌توانید به طور کامل بفهمید که آنها چه می‌گویند. هر چقدر که شما بیشتر تلاش می‌کنید مفهوم این سخنان را بفهمید، بیشتر با ابهام مواجه می‌شوید. به جای اینکه دیگران را مجبور به صریح بودن بکنید، فقط تظاهر کنید که در حال گوش دادن به موسیقی هستید و روی آن تمرکز کنید تا ببینید که چه احساسی بهتان دست می‌دهد. پرداختن به جزئیات را برای روز دیگری بگذارید

فال روزانه متولدین تیر

امروز بخش بزرگی از ناراحتی‌های شما واضح و روشن نیستند، اما به معنی این نیست که اصلاً وجود ندارند. ممکن است شما احساس کنید که به سمت ناشناخته‌ها هدایت می‌شوید زیرا شما دقیقاً نمی‌دانید که دیگران چه احساساتی دارند. هرچقدر که بیشتر سعی می‌کنید قطعه گمشده این پازل را پیدا کنید آشفته‌تر می‌شوید. چند نفس عمیق بکشید اجازه بدهید نیازمندی شما تمام مشکلات را یک روزه حل کند.

فال روزانه متولدین مرداد

اگرچه امروز رویاهای شما کاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید ازشان دست بکشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فکر می‌کنید که رویاهایتان کاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی که دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت که با طرفداران خود صحبت می‌کنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می‌کنید که همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا آنقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می‌بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی‌تواند موقع صحبت کردن ازتان ایراد بگیرد

فال روزانه متولدین مهر

با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید

فال روزانه متولدین آبان

مهم نیست که شما چقدر در این روزها درگیر اهداف اجتماعی و یا کاری خود شده اید؛ باید برای مدتی این مسئولیت ها را کنار گذاشته و از کانون توجه دیگران خارج شوید چرا که ماه نو دوازدهمین خانه از “معنویت” شما را فعال می سازد. شما این روزها زیاد به موفقیت های ظاهری علاقمند نیستید. اجازه دهید تا شهود و بینش درونی تان با شما صحبت کند تا توجه تان را به خود جلب کرده و شما را به موفقیت های بیشتری برساند.

فال روزانه متولدین آذر

شخصی امروز پیش شما می‌آید تا برای اتفاقی که برایش رخ داد چاره جویی کند و شما به او کمک می‌کنید،‌ راجع به استحکام بخشیدن به پروژه‌ای یا پیدا کردن یک راه حل ساده برای انجام بهترین کار. ذهن شما این توانایی را دارد که از هزاران جزییات صرف نظر کند، اما قادر نخواهد بود که تصمیم درستی بگیرد که چه چیز مهم است و چه چیز نه. اما زیاد درگیر محاسبه و تجزیه و تحلیل نشوید. دلسوزی را چاشنی کارتان کنید تا بین کاری که به سختی رضایت بخش می‌شود تفاوت را احساس کنید تا دیگران را از لیاقت و کاردانی خود مبهوت کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کارهای ناتمامتان را بررسی کنید، برای اینکه امشب که ماه وارد نشانه تان خواهد شد شما نیز خیلی پر مشغله خواهید بود. هم اکنون زیاد کار کردن شاید در برآورده شدن آرزوهایتان تاثیر مستقیمی نداشته باشد، اما اگر آرام تر کار کنید ابدا به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. صبور باشید، اگر دیر به نتیجه برسید بهتر از این است که هیچ وقت به اهدافتان نرسید.

فال روزانه متولدین بهمن

حالا که ماه دوباره به برج سنبله بازگشته است، احساسات شما زیاد با منطقتان جور در نمی‌آیند. سعی کنید که مسائلی را که باعث ناراحتی‌تان می‌شود را حل کنید، برای اینکه شما مجبورید هم عقلتان را در نظر بگیرید و هم احساساتتان را، حتی وقتی که آنها در دو مسیر متفاوت قرار دارند. وقتی که در روزهای بعد نتایج کارهای شما شفاف‌تر شدند، مسئولیتتان سبک‌تر خواهد شد.

فال روزانه متولدین اسفند

یکی از فصلهای زندگی شما رو به پایان است، البته این کتاب به این زودی‌ها تمام نمی‌شود!! هم اکنون شاید بهترین استفاده از انرژی تان این باشد که یک پروژه سازنده را شروع کنید، حتی اگر فکر کنید نمی‌توانید آن را  به اتمام برسانید. در حالیکه به تغییراتی که برای بهتر کردن زندگی تان بدانها نیازمندید فکر می‌کنید، تغییراتی هم که اخیرا در خانه و در محل کارتان ایجاد کرده اید را ارزیابی کنید. الان اصلا نگران مشکلات بزرگتر نباشید؛ فقط روی بخشی از جنبه‌های زندگی تان که به آسانی مدیریت می‌شوند، تمرکز کنید

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: