فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر افغان‌‌تبار سینما و تئاتر ایران است. فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد. فرشته حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹سال داشت، آغاز کرد. نوید محمدزاده در اردیبهشت ۱۴۰۰، با انتشار پستی در اینستاگرام رابطه خود را با فرشته حسینی اعلام کرد.

فرشته حسینی

فرشته حسینیعکس جدید فرشته حسینی و نوید محمدزاده

فرشته حسینی به شکلی که می‌بینید عکس گرفته است. او در این پُست تولد دوستش را به شکل متفاوتی تبریک گفته است. ژست فرشته حسینی به‌نوعی شباهت به تابلوی جیغ دارد.فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده برای بازی در یک فیلم سینمایی با یک کارگردان خارجی راهی صربستان شده اما شایعه ها مبنی بر این است که این دو بازیگر که مدتی پیش با هم ازدواج کردند از یکدیگر جدا شدند و در شرف طلاق هستند. تاکنون هیچ یک از این دو بازیگر این شایعه را تایید یا تکذیب نکردند.فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده و بازیگر مطرح کشورمان است که اخیرا با سفر ناگهانی اش شایعاتی درباره جدایی آنها دست به دست می شود.

رشته حسینی همسر نوید محمدزاده سوپر استار خوب کشورمان است که بعد از ازدواجشان حواشی زیادی در بین کاربران برای این زوج ایجاد شد. اخیرا خبر از سفر ناگهانی و بدون برنامه فرشته حسینی از صربستان به آلمان منتشر شده است. البته که این مورد و شایعه طلاق این دو هنرمند خوب کشورمان حقیقت ندارد و بیشتر جوسازی و خبر زردی است که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

فرشته حسینی بازیگر معروف چند سال است که در عرصه سینما و تئاتر مشغول فعالیت است. او با نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است. به تازگی به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند. او با وجود سن کم و تجربه محدود محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.

فرشته حسینیدر چند وقت اخیر فرشته حسینی با گذاشتن عکس پاسپورتش ایجاد شک بین کاربران و طرفداران خود ایجاد کرد که می خواهد ایران را به مقصد افغانستان ترک کند اما مشخص شد که به صربستان برای بازی در یک فیلم سینمایی رفته است در این میان رفتارهای ضد ونقیض فرشته حسینی و نوید محمدزاده در دنیای مجازی ایجاد حواشی زیادی کرده و بسیاری بر این اعتقادند که آنها قصد جدایی از هم را دارند.

فرشته حسینی می گوید: دلش می خواهد به جایگاهی برسد که بتواند به هموطنان افغان خود کمک کند. و از شرایط فعلی افغانستان بارها اظهار ناراحتی کرده و از همه برای هموطنانش کمک خواسته است.

فرشته حسینی عکس جدیدی از خود منتشر کرده است که به نظر می رسد قصد برگشت به ایران را دارد.

مدتی قبل خبری در فضای مجازی با عنوان بازگشت فرشته حسینی به افغانستان پخش شد که این خبر اشتباه و کذب زمینه ساز جنجالی بزرگ در اینستاگرام برای فرشته حسینی و نوید محمدزاده شد. پوشش فرشته حسینی سوژه کاربران در فضای مجازی شد. فرشته حسینی و نوید محمدزاده مدتی قبل خبر از ازدواجشان را دادند.

فرشته حسینی بازیگر جوان افغان که در ایران مشغول به فعالیت است با بازی در سریال قورباغه بسیار در بین مردم شناخته شد واو بعد از اتمام این سریال با نوید محمدزاده سوپر استار ایرانی ازدواج کرد و حواشی زیادی بر سر ازدواج این دو نفر بوجود آمد.

فرشته حسینیعکس جدید فرشته حسینی در فضای مجازی

فرشته حسینی، بازیگر سینما و تئاتر عکس جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد. فرشته حسینی در این عکس کنار یکی از دیگر بازیگران سریال قورباغه دیده می‌شود.

فعالیت حرفه‌ای فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگری را از کودکی و حدود 9 تا 12 سالگی با تئاتر آغاز کرد. فرشته حسینی با فیلم رفتن ساخته برادران محمودی در سال 95 به سینما آمد و این فیلم برایش موفقیت‌های زیادی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به ارمغان آورد.

فرشته حسینی از کارگردان‌ها و بازیگران ایرانی همواره دفاع و حمایت می‌کند. فرشته حسینی در برابر سوال شیطنت آمیز مجری تلویزیون طلوع که از او درباره تجربه‌اش از تحقیر شدن در ایران پرسید، گفت: شاید باورتان نشود در زمانی که در فیلم سینمایی کار می‌کردم، هموطنان افغانستانی مرا به دلیل اینکه یک دختر هستم تحقیر می‌کردند، اما از زمانی که در ایران فعالیت هنری دارم یک روز هم تحقیر نشدم. کارگردان‌ها و بازیگران ایرانی مرا تشویق می‌کردند.

گلایه‌های فرشته حسینی از نگاه‌های نژادپرستانه

اگرچه فرشته حسینی در برنامه زنده تلویزیونی، در دفاع از هنرمندان و سینماگران ایرانی برآمد، اما همواره از نگاه‌های تبعیض آمیزی که در جامعه نسبت به پناهجویان افغان وجود دارد، گلایه داشته است.

چندی پیش این بازیگر، دل‌نوشته‌ای را در فضای مجازی منتشر ساخت که متن آن به این شرح بود: «متولد ایرانم، از پدر و مادری افغانستانی. چی باعث می‌شود کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره‌مند باشم؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که اجازه داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش رو به من ندهد؟ چی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید کسی رو مسخره کنید بگویید مثل افغانیا می‌ماند؟ چی توی من وجود دارد که آنقدر شما رو آزار می‌دهد؟»

فرشته حسینیدر بخش دیگری از این دل‌نوشته آمده بود: «این مرزها قرار نیست که تعیین بکند که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون این که ارتباطی برقرار شده باشد. قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشود.»

فیلم‌شناسی فرشته حسینی

فیلم های سینمایی:

- هفت و نیم     (نوید محمودی    ١٣٩٨)

- سونامی     (میلاد صدرعاملی   ١٣٩٧)

- شکستن همزمان بیست استخوان     (جمشید محمودی     ١٣٩٧)

- یلدا    (مسعود بخشی      ١٣٩٧)

- رفتن     (نوید محمودی   ١٣٩۵)

نمایش خانگی

- قورباغه     (هومن سیدی      ١٣٩٨)

تئاتر فرشته حسینی

- خشونت علیه زنان

- سینماهای من

- شازده کوچولو

- ماهی سیاه کوچولو

- یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: