فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد

فال ابجد متولدین فروردین ماه

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: صبر و بردباری/ تلاش برای برطرف کردن نگرانی و کشمکش فکری یا احساسی/ متکی به خود باشید./ امیدوار باشید./ پذیرای تشویق دیگران باشید./ متعهد باشید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: به حقیقت پیوستن رویایتان/ یک خوش اقبالی/ نظم در زندگی/ قدر آنچه را که دارید به خوبی بدانید/ پذیرش مسئولیت

فال ابجد متولدین خرداد ماه

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: فرصت‌های طلایی/ غنیمت شمردن فرصت‌ها/ طرح ها، اقدامات یا تجربیات جدید/ تصمیم مهم / تعهد/ کنترل شرایط.

فال ابجد متولدین تیر ماه

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر فال ابجد: نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است./ ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی یا مشکلات مالی / توجه به کمبودها / تجدید نظر بر باورها و اعتقادات / کنترل احساسات.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: شهامت داشتن/ به روز بودن/ ساختن فرصت از تهدیدها/ آشنایی با شخصی پرشور و ماجراجو/ دریافت هدیه / عدم وابستگی.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

ابجد فال شما : ج د ج

تعبیر فال ابجد: ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقه مند است./ از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند فردی در زندگی تان تاثیر و الهام بپذیرید./ در جهت پیشرفت و رشد خود گام بردارید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: مسلط شدن بر همه جوانب زندگی خود/ اتمام یک کار یا پروژه/ انتقادپذیری/ انعطاف‌پذیر بودن/ خلاقیت/ تمرکز روی اهداف/ راهنما بودن.

فال ابجد متولدین آبان ماه

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: فرصتی برای تعمق و اندیشه/ بی‌علاقه بودن به لذات و کام‌جویی‌های دنیوی/ پرداختن بیشتر به مسائل معنوی برای داشتن احساس رضایت.

فال ابجد

فال ابجد متولدین آذر ماه

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: همدلی / خوشبختی / موفقیت /رشد و پیشرفت /  مذاکره درباره یک ناسازگاری/ رضایت/ مقابله با مشکلات/ روابط احساسی و عاطفی خوب.

فال ابجد متولدین دی ماه

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر فال ابجد: این حروف به شما پاسخ مثبت می‌دهد./ بشارت نیل به مقصود / نمایانگر آن است که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد./ شراکت/ پیام آور پایان جدایی و فراق است.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

ابجد فال شما : ج ب ج

تعبیر فال ابجد: کشف قدرت واقعی و نهان خود/ پذیرش شرایط/ استقامت و پایداری / گذر از بحران / حل مشکلات / مقابله با ترس‌ها و موانع.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: آغاز خوشبختی/ آغاز عشق/ زیبایی/ سلامتی/ اتحاد بین دو نفر/ شکل‌گیری یک رابطه دوستانه / عشق بازگشته/ همکاری/ شراکت/ هماهنگی/ جشن/ شادی/ موفقیت/ خوش‌شانسی/مهمان‌نوازی/ یک شخص مهربان و دلجو .

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: