فال تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

♈ فال تاروت برای متولدین فروردین:

کارت ابله : امروز زیاده روی و اعتماد به نفس بیش از حدتان باعث خواهند شد که در جستجوی تفریح و خوشگذرانی ثبات خودتان و زندگیتان را به خطر بیندازید. شما در حال حاضر تمایل زیادی به بیان احساسات رمانتیک خود دارید. متاسفانه ممکن است قربانی هیجانات بیش از حد خودتان شده و بیش از آنچه قصدش را داشته اید حرف بزنید و به جای رسیدن به آنچه می خواهید برای خودتان دردسر درست کنید و از آنچه گفته اید پشیمان شوید.

♉ فال تاروت برای متولدین اردیبهشت:

کارت عدالت : ممکن است به این حقیقت پی ببرید که شخصیت واقعی برخی از اطرافیانتان آن طور که شما فکر می کرده اید نبوده است. در این وضعیت ممکن است خشم و یا حسادت تمام وجود شما را فرا بگیرد، ولی زمام عقل خود را به این احساسات ناگهانی ندهید و سعی کنید عاقلانه و منطقی نسبت به این وضعیت عکس العمل نشان دهید. احساسات کسی که دوست دارید را نادیده نگیرید. حتی اگر او خودش آنها را به زبان نیاورد هم این موضوع باید مورد بحث قرار بگیرد و حل شود.

♊ فال تاروت برای متولدین خرداد:

کارت ملکه : امروز به کسانی که دوست دارید هر چقدر که نیاز دارند توجه کنید. اجازه ندهید یک روز دیگر هم بگذرد بی آن که به آنها گفته باشید که دوستشان دارید. زندگی کوتاه است و با هر روزی که می گذرد کوتاهتر نیز می شود. اگر باید به یک موضوع جدی رسیدگی کنید در مورد آن خیلی صریح برخورد کنید. شما مسئول احساسات خودتان هستید، نه دیگران! نقش قربانی را بازی نکنید؛ با این کار تنها نتیجه ای که خواهید گرفت رنج و سرخوردگی بیشتر خواهد بود.

♋ فال تاروت برای متولدین تیر:

کارت پاپ : جزئیات امروز از اهمیتی چند برابر همیشه برخوردار هستند، تا جایی که می توانید به آنها توجه کنید. ممکن است برخی افراد مورد اعتماد شما از اطمینانی که به آنها داشته اید سوء استفاده کنند، خودتان را سرزنش نکنید و تنها افراد قابل اعتماد را جایگزین آنها کنید. از چالش هایی که امروز در پیش رو دارید فرار نکنید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد. تا وقت دارید فرصت را غنیمت بشمارید و هر شرایط ناخوشایندی که پیش می آید را در لحظه حل کنید.

♌ فال تاروت برای متولدین مرداد:

کارت برج : امروز شما می توانید با جذابیت خود تقریبا قلب هر کسی را که خودتان اراده کنید به دست بیاورید، ولی ممکن است بدون این که حتی خودتان هم متوجه این موضوع باشید پایتان را از حد و حدودتان فراتر گذاشته و همه چیز را خراب کنید. البته موفق خواهید شد که با شیرین زبانی هایتان خود را از چنین مخمصه ای هم نجات دهید، ولی مسلما نمی توانید بعد از به هم ریختن اوضاع آن را به شکل اولش بازگردانید. با احتیاط گام بردارید و بعد از هر قدم از این که پایتان را جای محکمی گذاشته اید اطمینان حاصل کنید.

♍ فال تاروت برای متولدین شهریور:

کارت قدرتکارت قدرت : امروز تجزیه و تحلیل کردن برای شما شهریوری ها کاری بسیار ساده است و همین شما را قادر خواهد ساخت که تصمیمی بسیار هوشمندانه بگیرید. البته اگر تحت فشار قرار گرفته و مجبور باشید بلافاصله انتخاب کنید ممکن است دچار سردرگمی و استرس شوید و ندانید چه کاری برای شما بهتر است، به ویژه اگر دیگران این انتخاب شما را برای قضاوت در مورد قدرت تشخیصتان زیر نظر داشته باشند. خودتان را نبازید و در اولین قدم گزینه های غیر منطقی را حذف کنید و سپس با در نظر گرفتن اولویت هایتان تصمیمتان را بگیرید.

♎ فال روزانه تاروت برای متولدین مهر:

کارت کیمیاگر : امروز شما از طرفی می توانید بهتر از هر وقت دیگری با دیگران کنار بیایید و از طرفی دیگر هم به شدت دلتان می خواهد با تفکر مستقل و کارهای شجاعانه تان دیگران را غافلگیر کنید و این دوگانگی موجود در رفتار و احساستان نمی گذارد بتوانید ارتباط مطلوبی با دیگران برقرار کنید. متاسفانه ایده هایی که شما در سر دارید با وجود این که اصلا ایده های بدی نیستند خیلی پیشتازانه هستند و باید چند قدم عقب تر رفته و برای عملی کردن این افکار و ایده ها استراتژی خود را تغییر دهید.

♏ فال تاروت برای متولدین آبان:

کارت اعتدال : امروز حتی اگر برخی مشکلات جزئی بر سر راهتان قرار بگیرند توازن و تعادل را در دنیای اطرافتان احساس می کنید. ممکن است بین شما و یکی از اطرافیانتان که با ایده ها و برنامه های شما مخالف است درگیری هایی به وجود بیاید و بحث کمی بالا بگیرد. حتی در بعدازظهر هم با رفتارتان دیگران را معذب خواهید کرد. نبرد بر سر قدرت و در دست گرفتن کنترل باعث می شود دیگران احساس کنند که آزادیشان از آنها گرفته شده و از همکاری با شما خودداری کنند. اگر فکر می کنید که نمی توانید با دیگران کنار بیایید خودتان را کنار بکشید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت عشاق :  در حال حاضر شما خیلی بهتر و راحت تر از همیشه می توانید احساساتتان را بیان کنید و به خوبی عمق آنها را به طرف مقابلتان نشان می دهید. اگر بتوانید به موانعی که خودتان برای خود ایجاد کرده اید غلبه کرده و فراتر از مرزهای محدود کننده ای که برای رابطه عاطفی خود مشخص کرده اید بروید خواهید توانست روز و شبی رمانتیک را در کنار کسی که دوست دارید بگذرانید.

♑ فال تاروت برای متولدین دی:

کارت کاهن اعظم : احساس می کنید امروز باید حتما خودتان کنترل کارها را در دست بگیرید، وگرنه با هر مشکلی که به وجود بیاید اوضاع از دستتان خارج خواهد شد. ولی برخلاف آنچه خودتان فکر می کنید اگر سپر دفاعیتان را کم کم زمین گذاشته و به دیگران هم اجازه بدهید با شما کمک و همکاری کنند با هیچ مشکل و سختی به خصوصی مواجه نخواهید شد و حتی نتایج بهتری هم به دست خواهید آورد.

♒ فال تاروت برای متولدین بهمن:

کارت شیطان : امروز افکار شما آنقدر مشغول رویاهای دور و درازتان هستند که اطرافیانتان احساس می کنند ارتباط خود با دنیای واقعی را به طور کامل قطع کرده اید. ممکن است ایده هایتان آنقدر افراط گرایانه باشند که دیگران اصلا قادر به درک آنها نباشند. سطح انرژی شما در حال حاضر بسیار بالاست، ولی این انرژی با حالتی عصبی همراه است و ذهنتان کاملا بیقرار است. همین مسئله باعث می شود نتوانید به خوبی روی موج اطلاعاتی که دارد به شما منتقل می شود تمرکز کنید.

♓ فال تاروت برای متولدین اسفند:

کارت خورشید : امروز شما بازیگوش تر از همیشه هستید و خلاقیتتان نیز در اوج خود قرار دارد و همین باعث می شود در هر کاری که با دیگران همکاری کنید بسیار با مهارت و کارآمد جلوه کنید. ایده هایی که برای بهتر شدن کارها در محل کارتان دارید به نظر همکارانتان خیلی جالب و ارزشمند هستند و این برای شما یک دنیا می ارزد. شما تحت شرایط کیهانی موجود برای همه تبدیل به فردی دوست داشتنی شده اید و همین وضعیت به شما کمک خواهد کرد که در به دست آورد آنچه از دیگران انتظار دارید بسیار موفق تر از همیشه باشید.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: