اگر بدنبال یک صبحانه لاکچری و راحت هستید ما به شما املت فرانسوی را پیشنهاد می کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید با آموزش مرحله به مرحله املت فرانسوی .املت فرانسوی یکی از انواع صبحانه های شیک و خوشمزه کافه ای است که اصالت آن متعلق به کشور فرانسه می باشد.

خنحجنخ0ج

مواد لازم برای املت فرانسوی ۲ نفره

تخم مرغ ۳ عدد

فلفل دلمه ای ۲ قاشق غذاخوری

جعفری ۱ قاشق غذاخوری

ژامبون ۲ ورق

پنیر پیتزا ۳ قاشق غذاخوری

نمک، فلفل سیاه و پودر سیر به مقدار کافی

French-omelette-recipe-4

طرز تهیه املت فرانسوی

مرحله اول

برای تهیه املت فرانسوی خوشمزه ابتدا فلفل دلمه ای را می شوییم و دانه های آن را خارج می کنیم، سپس به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس تخم مرغ را به آن اضافه می کنیم.

omelet-faransavi-photokade-com-4

مرحله دوم

در این مرحله با همزن دستی تخم مرغ ها را مخلوط می کنیم تا از لختگی خارج شوند. در ادامه نمک، فلفل سیاه و پودر سیر را به تخم مرغ اضافه می کنیم، سپس مجددا مخلوط می کنیم تا ادویه ها درون تخم مرغ حل شوند.

D8A7D985D984D8AA

مرحله سوم

حالا ژامبون را به صورت ورقه ای نازک خرد می کنیم و کنار می گذاریم. در ادامه فلفل دلمه ای های خرد شده را درون تخم مرغ اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم تا فلفل دلمه ای و تخم مرغ با هم ترکیب و یکدست شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله یک تابه مناسب انتخاب می کنیم، سپس کف آن را با مقداری روغن چرب می کنیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. در ادامه مخلوط تخم مرغ را درون تابه به صورت پخش می ریزیم و اجازه می دهیم تخم مرغ خودش را بگیرد.

basic-omelet-and-cheese-easy-1

مرحله پنجم

پس از اینکه تخم مرغ به طور کامل پخته شد، ورقه های ژامبون را به همراه پنیر پیتزا در ابتدای املت می ریزیم، سپس یک طرف املت را روی ورقه های ژامبون قرار می دهیم. در ادامه درب تابه را می بندیم.

طرز-تهیه-املت-فرانسوی-با-قارچ-4

مرحله ششم

در نهایت اجازه می دهیم پنیر پیتزای درون املت به طور کامل آب شود. پس از اینکه پنیر پیتزا به طور کامل ذوب شد، املت را به آرامی درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و به همراه خیارشور و سس دلخواه سرو می کنیم.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: