اگر به دنبال یک میان وعده سالم و خانگی هستید ما را دنبال کنید تا با آموزش شیک توت فرنگی همراه باشید.میلک شیک توت فرنگی یکی از نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار امریکایی است که به عنوان یک نوشیدنی بین المللی شناخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی در ادامه با ما همراه باشید.

Strawberry-and-raspberry-shake-1

مواد لازم برای شیک توت فرنگی ۲ نفره

توت فرنگی ۲۵۰ گرم

شکر ۲ قاشق غذاخوری

شیر نصف پیمانه

بستنی وانیلی ۱ پیمانه

وانیل ۱ پنس

shake

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

مرحله اول

ابتدا توت فرنگی ها را می شوییم و آبکشی می کنیم، سپس کاسبرگ های روی توت فرنگی ها را به طور کامل جدا می کنیم. حالا توت فرنگی ها را به همراه شکر، شیر، بستنی وانیلی و وانیل داخل مخلوط کن یا میکسر می ریزیم و چند پالس می زنیم.

1421937771

مرحله دوم

اگر به مخلوط کن یا میکسر دسترسی ندارید می توانید این نوشیدنی خوشمزه را به صورت دستی هم درست کنید. برای این منظور ابتدا توت فرنگی ها را با رنده متوسط رنده می کنیم و داخل یک کاسه می ریزیم. حالا باقی مواد را اضافه می کنیم.

photo_2020-06-09_00-24-36-435x450

مرحله سوم

مواد را خوب مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند سپس تا زمان سرو در یخچال قرار می دهیم. اگر می خواهید این نوشیدنی را به صورت رژیمی هم درست کنید می توانید شیر و شکر را حذف کنید و به جای آن نصف پیمانه شیر اضافه کنید.

milkshake-tootfarangi

مرحله چهارم

البته به این نکته توجه داشته باشید که بستنی و شکر باعث می شود که این نوشیدنی خیلی خوشمزه تر و دلپذیرتر شود. پس از اینکه میلک شیک آماده شد آنرا در لیوان های بزرگ می ریزیم و به دلخواه با توت فرنگی تازه یا خامه تزیین می کنیم.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: