شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 در آلمان، بازیگر است. شقایق دهقان تا مقطع دیپلم بیشتر نخوانده است. شقایق دهقان کار هنری با بازی در تئاتر شروع کرد. شقایق دهقان با بازی در سریال پاورچین به شهرت رسید. شقایق دهقان از همسر سابقش مهراب قاسمخانی یک فرزند دارد.

افشاگری شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلوزیون به تازگی از طلاقش پرده برداشت. شقایق دهقان در سریال پاورچین با مهراب قاسمخانی ازدواج کرده بود و آنها بعد از مدتی بچه دار شدند. اسم پسر شقایق دهقان نویان است. شقایق دهقان در سریال‌های طنز همواره درخشیده است و نقش‌های ماندگاری به‌خصوص در ساختمان پزشکان ایفا کرده است. شقایق دهقان تقریبا در تمام کارهای پیمان قاسمخانی حضور داشته است. در ادامه جنجال کتک خوردن شقایق دهقان از مهراب قاسمخانی را می‌خوانید. این موضوع کمی قدیمی است اما شایعاتی در فضای مجازی به وجود آورده است.

شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی طنزپرداز و فیلمنامه‌نویس مشهور کشورمان بعد از اینکه در نوشته‌ای طنز ، اعتیاد شقایق دهقان را برملا کرد! این بار از کتک زدن شدید همسرش سابقش خبر داد! مهراب قاسمخانی نسبت به انتشار یک شایعه در فضای مجازی درباره شقایق دهقان واکنش نشان داد. عکس اعتراف مهراب قاسمخانی به کتک زدن شقایق دهقان را در ادامه ببینید.

شقایق دهقان

هنوز زمان زیادی از شایعه اعتیاد شقایق دهقان نمی‌گذرد که شایعه جدید پیرامون مهراب قاسمخانی و همسرش این روزها در شبکه‌های مجازی خبری دست به دست می‌چرخد و حکایت از تعصب زیاد این فیلمنامه نویس به همسر بازیگرش دارد که اجازه فعالیت در شبکه های مجازی را به او نمی‌دهد. به طور کل واکنش‌های مهراب قاسمخانی به شایعاتی که پیرامون خودش و خانواده‌اش می‌چرخد جالب توجه است و این بار هم این نویسنده شایعه ای که این روزها سوژه شبکه ها شده است را دستمایه طنز قرار داد و نوشت: «پس از کشف اعتیاد بازیگر زن مشهور، ش.د به مواد مخدر، برگی دیگر از زوایای تاریک زندگی مشترک وی با فیلمنامه نویس چاق م.ق برملا شد. در این ارتباط م.ق که در ابتدا همه اتهامات را تکذیب می‌کرد پس از بازجویی های فنی گفت «آخ» او همچنین افزود که «بله من یه عنوان یک مرد ایرانی غیرتمند و متعصب نمیتوانستم تحمل کنم که شقایق… ببخشید، ش.ق وارد فضای مجازی شود و به همین خاطر او را هر روز سفت کتک می‌زدم.»

شقایق دهقان

مهراب قاسم‌ خانی متولد 16 آذر 1350 در تهران، نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس نقاشی است، یک برادر به نام پیمان دارد که او هم نویسنده است و دو بار ازدواج کرده است. او مهران مدیری را به دورهمی آورد اما خودش اخراج شد. او تجربه بازی کوتاهی در خوب، بد جلف را نیز دارد.

شقایق دهقان

عکس جدید شقایق دهقان

عکس جنجالی و جدید شقایق دهقان را ببینید. شقایق دهقان در این عکس بدون حجاب و با گوشواره های عجیب دیده می‌شود.

شقایق دهقان

خانواده شقایق دهقان

او از سمت مادری اصالت بختیاری دارد. به خاطر تحصیلات پدر در شهر گیسن آلمان به دنیا آمد تا اینکه از 3 ماهگی به ایران بازگشتند و به مدت شش سال در شهر ساری به خاطر شغل پدر ساکن بودند. شقایق دهقان دو خواهر و یک برادر کوچکتر هم دارد.

شقایق دهقان می‌گوید: من دیپلم ریاضی هستم، سه بار دانشگاه آزاد در رشته ادبیات نمایشی قبول شدم اما خواستم از سراسری بیارم که به دلیل درگیری کار نشد.

شقایق دهقان

او سال 1374 وقتی 17 ساله بود با ثبت نام در یکی از کلاس های عروسک گردانی در فرهنگسرای امبیرکبیر شروع به یادگیری این رشته هنری کرد. سپس در بحبوحه کنکور از طرف معلمی که در کلاس هایش شرکت کرده بود به یک کار تئاتر عروسکی معرفی شد و از آنجا مسیری هنری اش آغاز شد. سال 1377 از طریق یکی از همکارانش به گلچهره سجادیه برای بازی در یک نمایش جدی معرفی شد و همزمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

شقایق دهقان ابتدا سال 79 با سریال 14 قسمتی مثل زندگی به کارگردانی بهروز بقایی برای گروه کودک و نوجوان جلوی دوربین رفت و چند ماه بعد در فیلم زیر نور ماه بازی کرد. در سال 1381 وقتی 24 ساله بود با نقش یاسمین در سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و با سریال کوچه آقاقیا سال 82 به شهرت رسید. اما اوج شهرت وی سال 1384 با سریال شب‌های برره با نقش سحرناز بود و بعدا با سریال ساختمان پزشکان سال 90 هم دوباره سر زبان ها افتاد.

شقایق دهقان در سال 1383 وقتی 26 ساله بود با مهراب قاسم خانی 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان است.

شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی از ازدواج اول خود نیز صاحب یک فرزند دختر به نام نیروانا است.

شقایق دهقان درباره مهراب قاسمخانی می‌گوید: راستش من با مهراب قبل از سریال پاورچین در یک مجموعه نصف و نیمه بعنوان نویسنده برای شبکه جام و جم کار کرده بودم اما خیلی صمیمی نبودیم. سر ساخت سریال پاورچین من بازیگر و مهراب نویسنده بود. او پیشنهاد داد که چون ما قبلا با هم به عنوان نویسنده کار کرده‌ایم و همدیگر را می شناسیم و با قلم هم آشناییم، اینجا هم با هم بنویسیم. همین دیگر، نوشتیم و بعد ازدواج کردیم. با تولد نویان رابطه من و نیروانا یک پله بالاتر رفت، شاید تا قبل از تولد نویان با هم دوست بودیم، بازی می‌‌کردم و توی سر و کله هم می‌‌زدیم و شوخی می‌ کردیم؛ ولی حالا از اینکه من، مادر برادرش هستم، حس بهتری داریم و با بزرگ‌ تر شدن نویان، این رابطه مدام نزدیک‌ تر می‌ شود.

آدم ترسویی نیستم ولی آدم قوی‌ ای هم نیستم، مثلا رانندگی نمی ‌کنم یا در ارتفاع نمی‌ ایستم، برای اینکه به من استرس می‌ دهد. من همه نقش هایی را که بازی کرده ام دوست دارم، اما نقش فریبا در سریال دزد و پلیس را بیشتر از باقی نقش هایم می پسندم. اصولا سریال دزد و پلیس را بسیار دوست دارم به این دلیل که همه چیزش بجا و اندازه بود. قبلا سوسک که می‌ دیدم می‌ ایستادم، جیغ می‌ زدم و می‌ گفتم آی سوسک تا مهراب بیاید و آن را بکشد، ولی الان دم پایی را برمی‌ دارم و سوسک را می‌ کشم.

فوتبال نگاه نمی کنم، چون اصلا روحیه رقابت طلبی ندارم، با اینکه فوتبال تماشا نمی کنم اما کسانی که فوتبال نگاه می کنند را خیلی دوست دارم. بعضی از اطرافیانم مثل خواهرم و همسرم به شدت فوتبالی هستند و می‌بینم که این کل کل کردن‌ها می‌تواند صمیمیتی در جامعه به وجود بیاورد.

آخرین عکسی که نگرفتم… یک بار پدرم داشت ساختمانی می ساخت به من گفت: از من و کارگرها عکس می گیری؟ من گفتم: نه بابا باید بروم وقت ندارم. تنبلی کردم و نرفتم دوربین بیاورم عکس بگیرم، نمی دانستم آن دفعه آخرین بار است و هر بار یادم می افتد، غصه می‌خورم.

شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما بازیگر است. همسر سابق بهاره رهنما؛ پیمان قاسمخانی نیز از بازیگران و نویسنده های مشهور است، پریا دختر بهاره رهنما و دخترش خودش نیروانا نیز تجربه بازیگری دارند.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: