امین قصمی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی اکیپ اتفاقات آبفا در سراسر استان به حالت آماده باش در آمده اند، افزود: تمامی تاسیسات تامین آب بندرعباس از جمله آبشیرینکن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس با ظرفیت کامل در مدار تولید هستند و مردم نگران تامین آب شرب خود نباشند.

به گفته وی، در برآوردهای اولیه مشخص شده که هیچ گونه آسیبی که موجب قطعی و خسارت جدی به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب باشد، گزارش نشده و نگرانی بابت قطعی آب وجود ندارد.

مدیرعامل آبفای هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر کارشناسان و اکیپ های اتفاقات و امداد با حضور در محل تاسیسات شهرها و روستاهای استان هرمزگان به ویژه شهرستان‌های بندرعباس قشم فین خمیر و میناب در حال بررسی حادثه احتمالی روی تاسیسات آبفا هستند.

مهدی دوستی در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زمین لرزه های ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری در استان هرمزگان، عنوان کرد: مرکز این زلزله ها بخش فین بوده و تیم های ارزیاب به مناطق مختلف اعزام شده اند.

وی ادامه داد: براساس ارزیابی صورت گرفته خسارت ها و آسیب هایی به منازل در بخش فین منازل وارد شده است.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به اینکه این زمین لرزه ها طولانی بوده، باعث وحشت مردم شده است که از مردم می خواهیم خونسردی خود را حفظ کنند.

دوستی تصریح کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و دستگاه‌های امدادی و مجموعه دستگاه های ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی گفت: مشکلات پیش آمده در خصوص قطع برق و تلفن در برخی مناطق نیز در دست بررسی و رفع است.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: