جامعه بلاکچین ویچین مدت‌هاست که منتظر پیاده سازی آخرین هاردفورک این شبکه هستند. تاکنون چندین صرافی اعلام کرده اند که از ارتقای شبکه ویچین [VET] و هاردفورک آن پشتیبانی خواهند کرد. این هاردفورک قرار است امروز، 16 نوامبر (25 آبان)، در ارتفاع بلوک 10653500 انجام شود.

این ارتقا بخشی از پروژه VeChainThor v1.6.0 است که فاز 1 آن (POA2.0) روز 5 نوامبر (14 آبان) در شبکه آزمایشی این بلاکچین فعال شد و امروز شاهد فعال شدن شبکه اصلی آن خواهیم بود.

ویچین به وضوح اعلام کرده است که قصد دارد در مسیر مقیاس پذیر شدن و سازگاری بیشتر با محیط زیست قدم بردارد. برای رسیدن به این هدف، این بلاکچین با چندین شرکت جهانی نیز همکاری کرده است.

در ماه اکتبر (مهر ماه)، بنیاد VeChain ادعا کرد که ارتقاء POA2.0، شبکه ویچین را به قوی‌ترین بلاکچین عمومی تبدیل می کند.

طبق گزارش‌های موجود، این پروتکل، مکانیسم‌های اجماع بلاکچین ناکاموتو و تحمل خطای بیزانسی (Byzantine Fault Tolerance ) را در خود ادغام می‌کند. ویژگی کمیته به این معنی است که سه تولید کننده بلوک به طور تصادفی برای تأیید بلوک انتخاب می شوند.

برخی از صرافی هایی که اعلام کرده اند از ارتقاء این شبکه پشتیبانی می کنند عبارتند از Binance، Binance.US و Crypto.com. شایان ذکر است که لازم نیست دارندگان VET و سایر توکن ها هیچ اقدام خاصی انجام دهند.

در زمان نگارش این مطلب، VET از نظر ارزش بازار در رتبه 23 قرار گرفته است. علاوه بر این، این آلتکوین با قیمت 0.1531 دلار معامله می شود. در واقع قیمت آن طی 24 ساعت 9.02 درصد کاهش داشته است. با این حال، سرمایه گذاران امیدوارند که ارتقاء اخیر شبکه اصلی باعث جلب نظر سرمایه گذاران بیشتر و در نتیجه افزایش سرمایه ورودی آن شود.

جالب است که فقط سرمایه گذاران VET نیستند که به این بلاکچین اعتماد دارند. به گفته بنیاد VeChain، انجمن استاندارد چین نیز فناوری این شبکه را تایید کرده است. این بنیاد ادعا می کند که این اتفاق نشانه ای از تبدیل شدن VeChain به یک استاندارد صنعتی است.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: