بیت‌کوین حمایت میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته خود را از دست داد و حالا در محدوده ۴۶ هزار دلار معامله می‌شود و کارشناسان عقیده دارند اگر محدوده ۴۵ هزار دلار از دست برود احتمال ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۴۳ هزار دلار زیاد است.

اخبار مهم بازار رمزارزها

سه ارز دیجیتال هاکوریو (RYU)، اگوراس (EGR) و استادیوم (STD) در چند روز گذشته رشد زیادی داشتند.

​بر اساس نظرسنجی CNBC حدود ۸۳ درصد از میلیونرهای قرن بیست و یکی ارز دیجیتال دارند.

 

جورین تایمر مدیر شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی در یک مصاحبه رشد شبکه بیت‌کوین و اتریوم را مقایسه کرد و گفت احتمالا سال ۲۰۲۲ اتریوم از بیت‌کوین عملکرد بهتری دارد.

بانک مرکزی روسیه در حال مذاکره با بازیگران و متخصصان بازار در مورد ممنوعیت ارزهای رمزنگاری شده است و عقیده دارد از این ارزها می‌توان برای پول‌شویی و تروریسم مالی استفاده کرد.

کارشناسان عقیده دارند رشد پایدار اکوسیستم، سرمایه‌گذاری نهادی و بازار مشتقات سالم سه سیگنالی است که نشان‌ می‌دهد، رشد سولانا در سال ۲۰۲۲ ادامه دارد.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین

کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار ریزش می‌کند و این محدوده برای خرید مناسب است اما نباید انتظار رشد زیاد از محدوده ۴۰ هزار دلار را از بیت‌کوین داشت.

به نظر می‌رسد مقاومت مهم بیت‌کوین محدوده ۵۳ هزار دلار است و اگر این محدوده به بالا شکسته شود و قیمت بالای این محدوده تثبیت شود می‌توان انتظار داشت بیت‌کوین روند صعودی خود را دوباره شروع می‌کند.

اگر قیمت به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کند احتمال ریزش بیت‌کوین تا ۳۰ هزار دلار وجود دارد.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: