یکتا ناصر تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.یکتا ناصر بازیگر جوان و همسر منوچهر هادی کارگردان معروف است. یکتا ناصر به تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی زیبا از تولد 5 سالگی خواهر زاده اش را منتشر نموده و برای او نوشته است:

یکتا ناصر

سیلوانای جانم تولدت مبارک.

در این عکس سوفیا (دختر یکتا ناصر) در کنار خواهر زاده اش سیلوانا حضور دارد، سوفیا متولد آذر 1395 و تنها یک ماه از دخترخاله اش بزرگتر است، جشن 5 سالگی سوفیا به دلیل سفر کاری در هواپیما برگزار شد. در ادامه عکس تولد لاکچری خواهر زاده یکتا ناصر را مشاهده می کنید.​

یکتا ناصربازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، او دارای یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا است که در حرفه عکاسی فعالیت می کند. 

این خانم بازیگر در اسفند سال 1394 با منوچهر هادی ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد در آذر 1395 صاحب دختری به نام سوفیا شدند.

همسر نیکتا ناصر، علیرضا جالوسی است که در آثاری همچون «دلدادگان»، «عاشقانه» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است. این زوج دارای یک دختر به نام سیلوانا هستند که در دی ماه 1395 به دنیا آمده است.

یکتا ناصر

زندگینامه یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

در سال 76 که مسیر و سلیقه سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

منوچهر هادی در مصاحبه ای مهریه همسرش  یکتا ناصر  را اعلام کرد. منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران و همسر  یکتا ناصر  ، درباره مهریه همسرش گفت :مهریه همسرم  یکتا ناصر  فقط 5 سکه بود. ما حین همکاری مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با  یکتا ناصر  بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد.

یکتا ناصر کیست؟

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

یکتا ناصر از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.در سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد!

فعالیت هنری یکتا ناصر

در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

​زندگی جای دیگری است فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده ساخته سال 1392 است. این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

یکی می خواد باهات حرف بزنه فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولت خانی و تهیه کنندگی فرشته مهدی پور ساخته سال 1390 است. داستان این فیلم زنی به نام لیلا است یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق اش رضایت بگیرد

یکتا ناصر آدم مغروری است ؟

ناصر:اولین کسی نیستید که این موضوع را به من می گویید ، متاسفانه به خاطر چهره ام برای همه این تصور پیش می آید که یکتا ناصر دچار غرور شده و خودش را می گیرد اما در واقع این طور نیست .

 

اهل درس و مدرسه بودید؟

 بله ، راستش از اول کتاب خواندن و مطالعه را خیلی دوست داشتم .

به یاد دارید که دبستان ، دبیرستان کجا تحصیل کردید؟

ابتدایی در مدرسه سیمه در خیابان بهار شمالی ، راهنمایی در مدرسه هفتم تیر واقع در میدان هفت تیر و دبیرستان نیز در مدرسه ایران در خیابان قلهک

 

در سال ۷۶ که مسیر و سلیقه‌ی سینمای ایران تغییر کرد و به سوی جوانگرایی و جوان پسندی رفت، یکتا ناصر که از قبل زمینه‌ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درس‌های دانشگاه بپردازد! در این سالر‌ها موجی از جوانان بصورت فراگیر وارد سینما شدند و آن‌هایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آن‌هایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند، ولی در این میان تنها کار‌هایی برای یکتا پیش آمد که خیلی سبب مطرح کردن این هنرمند نشد (از جمله:پدر خوانده – شب چراغ) این روند کار تا سال ۷۹ ادامه داشت…. تا این که در سال ۷۹ تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی (با من بمان) رقم خورد.

​یکتا ناصر در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده، ولی بازی در سریال ” با من بمان ” به کارگردانی حمید لبخنده و راهنمایی‌ها و نکاتی که این کارگردان به او یاد داد سبب شد که دیگر به کلاس‌های بازیگری فکر نکند و درصورتی که خلعی در این مورد دارد با مطالعه پر کند.

ازدواج

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن‌ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند، این زوج صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.

مادر بودن خیلی سخته، ولی خیلی جذاب و لذت بخشه. هنگامی که سرِ کار هستم فیلم و عکس‌های سوفیا را می‌بینم و حس‌های جدیدی را تجربه می‌کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم، خیلی بیشتر تلاش می‌کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.

کلا جون دوست‌تر شدم، تلاش می‌کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادر‌های دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیز‌ها را تو زندگی تجربه کنه.

این که می‌گن ازدواج آدم و پخته و کامل می‌کنه واقعیت داره؟

در حال حاضر برای من به علت این که تو زندگی خصوصیم آرامش دارم باعث میشه با تمرکز بیشتری اون کار‌هایی که بهش علاقه دارم را انجام بدم.

مراقبت از سوفیا

پدر و مادرم و برادرم خیلی کمکم می‌کنند. نمی‌تونم آدم غریبه‌ای را بیارم که از سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام.

حضور در اینستاگرام

بیشتر اینستاگرام برای فوضولی کردن تو زندگی همدیگه هستش. من اصولا خیلی دوست ندارم حضور داشته باشم، ولی به کسی هم نمی‌تونم بگم بودن در اینستا خوبه یا بد. هرکس رویه زندگی خودش رو دارد.

گفتگوی خواندنی و جالب با یکتا ناصر، بازیگر پر دغدغهمجموعه : اخبار چهره هاگفتگوی خواندنی و جالب با یکتا ناصر، بازیگر پر دغدغه

گفتگوی خواندنی و جالب با یکتا ناصر، بازیگر پر دغدغه بازیگر خوب ایرانی است که در مجموعه های زیادی نقش آفرینی کرده است.

یکتا ناصر، جزو بازیگرانی است که از حاشیه دوری می‌کنند. ترجیح می‌دهد یک گوشه آرام بنشیند و از دور در جریان اتفاقات سینمایی قرار بگیرد.

این روزها بازی در یک نمایش را تجربه می‌کند و آن‌طور که خودش می‌گوید تجربه شیرین و دل‌نشینی برایش بوده است. اگرچه مدتی از روز ملی سینما گذشته اما با او درباره این روز تا پیشنهاد برای مطالعه گپ زدیم که می‌خوانید…

واقعا در یک جمله نمی‌توان سینمای ملی را تعریف کرد. ترجیح می‌دادم که نکات خوبی را از سینمای ملی به خاطر بیاورم، اگر چه خاطرات گوناگونی به ذهنم می‌آید. اما تعداد خاطرات و اتفاق‌هایی که خوب نیستند و من و البته خیلی‌های دیگر را اذیت می‌کند متاسفانه بیشتر است.

قرار است تعریف و تمجید درست، به معنای واقعی کلمه از سینمای ملی داشته باشیم، اما شاید خیلی تعریف نباشد.

 

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: