این شرکت در هفته قبل، سه محصول خود که شامل وانت کارا تیک کابین و دو کابین و همچنین وانت کاپرا ۲ را در دو طرح نقدی و اقساطی بفروش رساند و در ادامه طرح‌های فروش شرکت در دی ماه، این بار با ۳ محصول دیگر خود که شامل شاسی بلند‌های جدید گروه بهمن می باشد حاضر خواهد شد.

در این دور، فروش نقدی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی از سوی گروه بهمن از هفته آینده آغاز خواهد شد. این بخشنامه تاریخ دوشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد.

قیمت فیدلیتی و دیگنیتی

گروه بهمن فیدلیتی را در دو تیپ با اتاق ۵ نفره و اتاق ۷ نفره عرضه می‌کند و قیمت این خودروها نسبت به مرحله قبل تغییری نکرده و با همان ۷۳۵ میلیون تومان در مدل ۵ نفره و ۷۴۷ میلیون تومان در مدل ۷ نفره بفروش خواهند رساند.

در این مرحله از فروش خودرو شاسی بلند دیگنیتی، قیمت قطعی این خودرو هم تغییری نداشته و با همان قیمت قبلی ۷۹۵ میلیون تومان بفروش می‌رسند.

قیمت خودرو

قیمت بازار

فیدلیتی ۵ نفره در بازار با قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان ثبت شده است. همچنین دیگنیتی پرایم در بازار با قیمت یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

موعد تحویل خودروهای فروخته شده در طرح فروش فوری گروه بهمن ویژه دی ماه امسال، هفته اول اسفند ماه ۱۴۰۰ است.

رنگ‌های قابل سفارش برای این خوروها شامل مشکی، سفید، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و همچنین قرمز روناسی است.

در صورتیکه شرکت بهمن موتور نسبت به تحویل به موقع خودروهای فروخته شده تاخیر داشته باشد، به میزان ۲٫۵ درصد ماهانه به مبلغ پرداختی مشتری سود تاخیر را اضافه می کند و بعد از تحویل خودرو به حساب مشتری واریز خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت گروه بهمن به نشانی https://bahman.ir مراجعه نمایید و یا بر روی آن کلیک نمایید.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۴۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: