در دومین روز هفته روند قیمت ها در بازار خودرو ریزشی شده است به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۵۱ سال ۱۳۹۹ آن از روز گذشته تاکنون یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۲ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز امروز ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو پارس نیز در این مدت کاهش قیمت ها را شاهد بودند به طوری که پژو پارس مدل ۱۳۹۹ از ۲۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

 

 

خودروهای دنا نیز در این مدت از کاهش قیمت ها در امان نبودند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۶۲ میلیون تومان رسیده است و دنا توربو پلاس دنده ای نیز در این مدت کاهش قیمت ۳ میلیون تومانی را تجربه کرده است و این خودرو در حال حاضر در بازار ۴۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت خودرو

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: