قیمت گوشی هوآوی قیمت های مختلف دارد ، قیمت گوشی هواوی در پاساژ پایتخت با قیمت گوشی هوآوی  در پاساژ علاالدین متفاوت است.قیمت گوشی هوآوی در سایت ها فرق می کند.​

هواوی امروز به طور رسمی از آغاز عرضه‌ی جهانی گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود خبر داد. این شرکت در مرحله‌ی اول گوشی‌های هوشمند P50 پرو و P50 Pocket را به سراسر آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی عرضه خواهد کرد. در ادامه به برخی از قابلیت‌های این گوشی‌های پرچم‌دار شرکت می پردازیم.

گوشی هوشمند هواوی P50 پرو تابستان گذشته وارد بازار چین شد، اما این پرچم‌دار اکنون قرار است به بازارهای جهانی نیز برسد. P50 پرو دارای صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل و نرخ به‌روز‌رسانی ۱۲۰ هرتز است. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در حفره‌ی نمایشگر این گوشی هوشمند دیده می‌شود. سیستم دوربین چهارگانه‌ی این گوشی هوشمند طراحی زیبایی دارد و باید خاطر نشان کنیم که این شرکت برای توسعه دوربین این گوشی با شرکت لایکا همکاری کرده است. سیستم دوربین هواوی P50 پرو از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور سیاه و سفید ۴۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در این گوشی دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳/۵ برابری تعبیه شده که البته به لطف استفاده از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابری را هم به ارمغان می‌آورد.

در حالی که نسخه‌ی چینی این گوشی از چیپست Kirin 9000 استفاده می‌کند، نسخه‌ی جهانی آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده‌ی خود بهره می‌برد. انرژی مدل پرو P50 از طرف باتری ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که کاربران برای شارژ می‌توانند از شارژ سیمی ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات استفاده کنند. این گوشی هوشمند شرکت هواوی تنها در یک مدل روانه بازار می‌شود که آن مدل از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد و همچنین در دو رنگ مشکی طلایی و طلایی کاکائویی با قیمت ۱۱۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

گوشی موبایل « P40 Pro» از محصولات بالارده هوآوی است که به عنوان یک گوشی همه‌چیزتمام روانه بازار شده است. دو دوربین‌ 40 و 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و سنسور TOF سه‌بعدی تجربه‌ای فوق‌العاده از عکاسی در شرایط محیطی مختلف را به وجود می‌آورند. دوربین سلفی هم از نوع دوگانه است که به یک سنسور 32 مگاپیکسلی در کنار دیگر سنسور TOFمجهز شده است.

 

هوآوی با معرفی رسمی سری گوشی‌های P30، نسخه Lite این محصول که در واقع نسبت به P30 و P30 Pro ارزان‌قیمت‌تر است را به عنوان گوشی میان‌رده روانه بازار کرد. این محصول دارای رم 6 گیگابایتی و  سه دوربین 48، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت گوشی است.

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار است که در این راه بسیار موفق هم بوده. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون 12 و آیفون 12 Pro اشاره کرد که در ادامه هم قیمت آن‌ها آورده شده است.

 

گوشی موبایل «iPhone 12 Pro MAX» پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین چهارگانه روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون 12 Pro MAX به پنل Super Retina مجهز ‌شده تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. آیفون جدید می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 4 متری آب دوام بیاورد. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G و 5G و قاب شیشه‎‌ای که برای رفع مشکل آنتن‌‌دهی و ایجاد امکان شارژ بی‌‌سیم باتری ایجاد شده، از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T دو سیم‌ کارته با ظرفیت 128 گیگابایت از سری گوشی‌های باکیفیت این برند است که به فناوری 5G مجهز شده است. این محصول دارای دوربین سه‌گانه با کیفیت‌های 48، 2 و 2 مگاپیکسل در پشت گوشی است.

 

قیمت گوشی‌های شرکت نوکیا

شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترین‌های بازار محسوب نمی‌شود، اما همچنان با عرضه مدل‌های کلاسیک و هوشمند تلاش می‌کند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد، در حال حاضر از مدل‌های موجود در بازار ایران این شرکت می‌توان به نوکیا 7.2، 6.2 ، 5.4، و دیگر مدل‌های میان‌رده نوکیا اشاره کرد. 

قیمت گوشی‌های شرکت ال‌جی

مدل‌های ال‌جی در حال حاضر در بازار ایران به سختی پیدا می‌شوند، این شرکت در سال‌های اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و مدل‌های تولیدی آن محبوبیت سابق را ندارند. شکت ال جی اخیرا اعلام کرد که ساخت تلفن همراه را متوقف کرده و از کارخانه‌های آن در زمینه ساخت وسایل خانه بهره می‌گیرد.

 

قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانست خیلی زود خود را در این کشور و سایر نقاط جهان مطرح سازد.

قیمت گوشی‌های شرکت اچ‌تی‌سی

 

اچ‌تی‌سی نیز مانند سونی در چند سال اخیر با کاهش شدید تولید و فروش همراه شده و جای خود را در بازار به برند‌های چینی و مدل‌های مقرون به صرفه آن داده است، در حال حاضر چندین مدل با کیفیت در این شرکت در بازار وجود دارد که می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید مشتریان باشد.

قیمت گوشی‌های شرکت جی‌ال‌ایکس

شرکت جی‌ال‌ایکس تنها برند ایرانی در حوزه تولید تلفن هوشمند است که با به‌کارگیری متخصصان بومی، در چند سال گذشته به یکی از برند‌های پرطرفدار در میان خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است، در حال حاضر چندین مدل از این شرکت در بازار قابل خریداری است که خریداران با توجه به مشخصات و قیمت آن می‌توانند از میان این مدل‌ها یک کدام را انتخاب کنند.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: