بر اساس تصاویر ارسال شده از سوی مخاطبان برخی نمایندگی های فروش تیگو ۸ پرو را در قالب عرضه سازمانی با همان قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان انجام می دهند. به عنوان مثال طرح فروش حاضر در تصویر، در تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شده است و این یعنی با وجود ممنوعیت فروش تیگو ۸ پرو، نمایندگی های مدیران خودرو بر خلاف دستور دستگاه نظارتی به فعالیت خود ادامه می دهند. باید به این نکته اشاره داشت که هنوز سازمان حمایت اطلاعیه جدیدی را برای عرضه تیگو ۸ پرو اعلام نکرده و تنها بخشنامه موجود در رسانه ها، مربوط به ممنوعیت فروش این کراس اوور جدید به خاطر نحوه قیمت گذاری آن بوده است.

حال معلوم نیست که آیا سازمان حمایت این ممنوعیت را برداشته و همان قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومانی فونیکس تیگو ۸ پرو را تایید کرده است و یا اطلاعیه این دستگاه نظارتی نزد مدیران خودرو، ارزش حقوقی نداشته است؟​

پس از رونمایی رسمی فونیکس تیگو ۸ پرو توسط مدیران خودرو در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۰، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه خود خطاب به مدیرعامل شرکت مدیران‌خودرو اعلام کرده بود که ” پیرو نامه شماره ۳۷۰/۴۰۰/۴۶۹۶۷ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ در ارتباط با ارائه اسناد و مدارک مرتبط با نحوه تعیین قیمت خودروی تیگو ۸ پرو و نظر به اینکه حسب بررسی‌های اولیه انجام شده، تعیین قیمت انجام شده فاقد توجیه‌های محاسباتی است. ضمن تسریع در ارسال مدارک خواسته شده، طی نامه مذکور و حذف تمامی اطلاعیه‌های فروش صادره از سوی شرکت اصلی و نمایندگی‌های فروش، از هرگونه فروش و ایجاد تعهد و تحویل خودروی تیگو ۸ پرو با قیمت اعلامی آن شرکت تا زمان بررسی و اعلام نظر پیرامون این موضوع خودداری شود”.

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۶ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: