امروز اغلب ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار (به‌غیر از رمزازهای با قیمت ثابت) افزایش قیمت را تجربه کردند. بیشترین افزایش قیمت نیز مربوط به رمزارز «ترا» است که نسبت به روز گذشته با افزایش حدود چهار درصدی قیمت مواجه شد.

بر اساس رصد بازار رمزارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۴ امروز، بهای بیت‌کوین با افزایش حدود یک و نیم درصدی نسبت به هفته گذشته به نرخ ۴۴ هزار و ۸۵ دلار معامله شد.

این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها که در ۲ هفته گذشته در کانال قیمتی ۴۲ تا ۴۴ هزار دلار در رفت و آمد بوده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۵۸۵ رمزارز رسیده است.

ارزش بازار بیت‌کوین از ۸۳۵ میلیارد دلار عبور کرد

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین به ۴۱.۸ درصد رسیده و تسلط «اتریوم» در این بازار نیز ۱۸.۹ درصد است.

 

ارزش این بازار اکنون از یک‌هزار و ۸۹۰ میلیارد دلار عبور کرده و این در حالی است که حدود یک ماه قبل، ارزش بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۸۳۵ میلیارد و ۲۴۲ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم به ۳۷۴ میلیارد و ۴۸۲ میلیون دلار رسیده است.

افزایش نرخ اتریوم

اتریوم امروز با افزایش یک و نیم درصدی قیمت نسبت به روز گذشته، به نرخ ۳ هزار و ۱۳۳ دلار در بازار معامله شد.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو. اس. دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۴۳۰ دلار و ۸۷ سنت، ریپل (XRP) ۸۲ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۱۰ سنت، سولانا (Solana) ۱۰۲ دلار و ۹۲ سنت، آوالانچ (AVAX) با قیمت ۹۴ دلار و ۷۷ سنت و ترا (Terra) ۵۷ دلار و ۷۱ سنت معامله شد.

برای اولین بار است که در ۲ ماه گذشته، رمزارز آوالانچ توانسته در لیست ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار مبادلات قرار بگیرد و ارزش بازار خود را به بیش از ۲۱ میلیارد دلار برساند.

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: