این خودرو که در حقیقت همان دانگ‌فنگ T5 EVO به حساب می‌آید، ماحصل دیگری از گسترش فعالیت‌های دانگ‌فنگ در ایران است. شرکتی که پیش از این یک بار طعم تلخ تحریم‌ها را در کنار ایران‌خودرو چشیده بود، ولی اکنون قصد دارد به استراتژی متفاوت و با تکنیک ریبجینگ، بار دیگر شانس خود را در بازار خودروی کشور بیازماید. درست مانند پروژه‌ای که پیش‌تر با گروه بهمن (دیگنیتی)، فردا موتور (SX5) و احتمالاً در آینده با ایستا موتور (AX7 Pro) به اجرا خواهد گذاشت.

رقم احتمالی دستمزد سال آینده کارگران چقدر است؟

در کاتالوگ رسمی این خودرو تجهیزات استانداردی مانند سیستم تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، درب صندوق برقی، رادار پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، سیستم نگهدارنده در سربالایی، سیستم کمکی در سرازیری، نورپردازی داخلی با 64 رنگ، شش کیسه هوا، پاور ویندوز، سانروف، سیستم صوتی مجهز به نویگیشن، سیستم تشخیص صدا، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده 6 حالته، رینگ آلومینیومی 19 اینچی و فرمان کمکی برقی اشاره کرد.

کراس اوور لاماری ایما به یک موتور 1.5 لیتری توربو مجهز شده است. این پیشرانه می‌تواند در دور موتور 5600 rpm، قدرتی معادل 197 اسب بخار و گشتاوری معادل 285 نیوتن متر را تولید کند. توربوی این خودرو نیز از دور 1500 rpm وارد مدار می‌شود.

 

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۵۷ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: