قیمت جدید دلار و یورو اعلام شد

قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

در صرافی‌‌ها قیمت خرید دلار ۲۵,۱۳۲ تومان و فروش آن ۲۵,۴۳۱ تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب  ۲۸,۴۰۰ و ۲۸,۶۹۸ تومان است.

قیمت روز دلار صرافی ملی

بر اساس اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۵۰۵۴ تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۵۳۰۶ تومان است.

قیمت روز یورو صرافی ملی

همچنین قیمت یورو برای خرید ۲۸۳۲۷ تومان و قیمت یورو برای فروش ۲۸۶۱۲ تومان است.

قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در صرافی‌‌ها قیمت خرید دلار 25156 تومان و فروش آن 25449 تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب 28288 و 28638 تومان است.

قیمت روز دلار صرافی ملی

بر اساس اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 25081 تومان و قیمت دلار برای فروش 25333 تومان است.

قیمت روز یورو صرافی ملی

همچنین قیمت یورو برای خرید 28254 تومان و قیمت یورو برای فروش 28538 تومان است.

 «به دلیل عوامل خارجی به مکث در گفتگوهای وین نیاز است». دیروز این بخش از صحبت های  بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مورد توجه بازیگران ارزی قرار گرفت و موجب شد که خرید دلار افزایش پیدا کند.

نشانه اثرگذاری صحبت های یاد شده خروج دلار از کانال ۲۵ هزار تومانی و پرتاب به سوی کانال ۲۶ هزار تومانی بود. ساعت ۲۱ روز جمعه، اسکناس آمریکایی در بازار داخلی در محدوده ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان مورد معامله قرار گرفت. این در حالی بود که روز پنج شنبه، دلار در محدوده ۲۵هزار و ۸۰۰ تومان به کار خود پایان داده بود.

برخی فعالان ارزی باور دارند که توقف مذاکرات وین موجب خواهد شد که در ابتدای روز جاری، خریداران با جوسازی زمینه ساز تحریک بیشتر قیمت دلار شوند. با این حال، در سوی مقابل ممکن است بازارساز با عرضه شدید ارز سعی کند مانع از نوسانات معنادار قیمتی در بازار شود. با توجه به شرایط جدید، بیشتر معامله گران انتظار دارند که بازار دیگر به راحتی به زیر مرز ۲۶ هزار تومان بازنگردد.

گروهی از تحلیل گران باور دارند که توقف در مذاکرات وین به معنای شکست مذاکرات یاد شده نیست. این گروه انتظار دارند که طی روزهای بعد مذاکرات از سر گرفته شود و بازار پس از التهابی مقطعی به دوران احتیاطی بازگردد. از نگاه این دسته روزهای ابتدایی هفته فرصت خوبی برای دسته ای از معامله گران فراهم خواهد آورد که در قیمت های بالاتر ارزهای دپو شده خود را به فروش برسانند. این گروه هم چنین باور دارند که معامله گران بزرگ هم چنان در بازار برای خرید حاضر نخواهند شد. در واقع درست است که کف قیمت دلار بالا آمده است ولی از نگاه آن ها دشوار است که بازار یکبار دیگر به سرعت خود را به سقف های قیمتی ابتدای پاییز برساند.

 

 

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۳۳ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: