در نهایت، بعد از حرکت بالای تراز ۲۷۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ ساعته، سقف قیمت نزدیک به ۲۷۹۱ دلار تشکیل و اتر به مرحله تحکیم وارد شد. در حال حاضر، این ارز با قیمتی بالاتر از سطح فیبوی اصلاحی ۲۳.۶% حرکت صعودی ۲۶۳۴ دلار به ۲۷۹۱ دلار (۲۷۶۳ دلار در این لحظه) معامله می شود.

یک خط روند صعودی اصلی با حمایتی نزدیک به ۲۷۲۰ دلار نیز در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD در حال شکل گیری است. نزدیک ترین مقاومت در روند صعودی نزدیک به سطح ۲۷۸۰ دلار پیش روی گاوها قرار می گیرد. اولین مقاومت اصلی نیز نزدیک به سطح ۲۸۰۰ دلار است.

برای آغاز یک روند صعودی تازه، اتر باید سطوح مقاومت ۲۷۸۰ و ۲۸۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد. در چنین شرایطی، ممکن است قیمت تا سطح ۲۸۸۰ دلار افزایش یابد. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است در کوتاه مدت با حرکت به سمت منطقه مقاومت ۳۰۰۰ دلاری همراه گردد.

اگر اتریوم نتواند حرکت تازه ای را بالاتر از سطح ۲۸۰۰ دلار شروع کند، شاهد یک اصلاح نزولی کوتاه مدت خواهد بود. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۲۷۵۰ دلار خواهد بود.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۷۲۰ دلار و خط روند است. در حال حاضر، حمایت اصلی نزدیک به سطح ۲۷۰۰ دلار و سطح فیبوناچی ۵۰% حرکت صعودی ۲۶۳۴ دلار به ۲۷۹۱ دلار قرار دارد. شکست نزولی زیر منطقه حمایتی ۲۷۰۰ دلاری می تواند قیمت را به سمت تراز ۲۶۰۰ دلار هدایت کند.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه صعودی شتاب خود را از دست می دهد.

RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

حمایت  اصلی: ۲۶۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۲۷۰۰ دلار

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: