شنبه (۲۱ اسفند) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۷ هزار و ۵۳۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحدی  قرار گرفت. چهارشنبه (۲۵ اسفند) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۲ هزار ۲۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۹ هزار واحدی قرار گرفت.

ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت روز شنبه  به ترتیب ۱۲ میلیون و ۵۹۹هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۷۳۲هزار تومان  رسید.

​روز چهارشنبه هم ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به  ۱۲ میلیون و ۶۸۱هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۸۸۷هزار تومان   رسید؛ بنابراین سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، ۱۲۲ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت ۱۵۵ هزار تومان در این هفته  رشد کرد.

به این ترتیب ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که هم اکنون ۱۲ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان است، نسبت به شنبه که برابر با ۱۲ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان بود، ۰.۹ درصد رشد داشته است.

همچنین ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که حالا ۲۳ میلیون و ۸۸۷ هزار تومان است، نسبت به شنبه ابتدای هفته که برابر با ۲۳ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان بود ۰.۶ درصد شد داشته است.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: