اونس طلا در این هفته روندی نزولی داشت، این میزان نزول از نوامبر 2021 بی‌سابقه بود. با این حال، فشار بر قیمت‌ها همراه با نگرانی‌ها در مورد پیامدهای جنگ روسیه و اوکراین، موجب شد تا ارزش طلا بالای مرز حمایتی 1900 دلاری بماند.

فعال ترین قرارداد آتی طلا در کامکس نیویورک در آوریل با 13.90 دلار یا 0.7 درصد کاهش به 1929.30 دلار در هر اونس رسید. در هفته، قرارداد آتی طلای معیار 2.8 درصد کاهش یافت، که بیشترین میزان از هفته منتهی به 19 نوامبر 2021 بود.

کریستوفر والر، عضو شورای حکام فدرال رزرو ایالات متحده- یکی از چهره‌های به شدت محافظه‌کار FOMC - اعلام کرد: داده‌های اقتصادی آمریکا در ماه‌های آینده برای مهار تورم، لزوم افزایش نیم درصدی نرخ بهره را فریاد می‌زند.

اظهارات والر، همراه با پیام‌های جنگ‌طلبانه مشابه از دیگر نمایندگان فدرال رزرو، به افزایش ارزش دلار در روز جمعه کمک کرد وموجب نزولی شدن طلا در بازار شد. دلار در دو روز کاری اخیر بیش از 1 درصد سقوط کرد زیرا معامله گران ارز با ناامیدی نسبت به افزایش متوسط ​​نرخ بهره فدرال رزرو در روز چهارشنبه واکنش نشان دادند.

بیت کوین ۴۶هزار دلاری در راه است

خریداران بیت کوین (BTC) پس از حفظ مرز حمایت در 37هزار دلار در دو هفته گذشته همچنان فعال هستند. قیمت کریپتوکارنسی در هفته گذشته 7 درصد افزایش داشته است و می تواند به سمت منطقه مقاومت ۴۳هزار تا ۴۶هزار دلاری صعود کند.

بیت کوین در زمان انتشار این گزارش حدود ۴۱هزار و ۹۰۰ دلار معامله می شد و در 24 ساعت گذشته 2 درصد افزایش ارزش داشته است.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: