بهاره کیان افشار یکی از بازیگرانی سرشناس و موفق کشور است؛ بهاره کیان افشار یک هنرمند به تمام معنا بوده و در کنار بازیگری شاعر نیز می باشد. بهاره کیان افشار در سال 62 متولد شده است. تحصیلات بهاره کیان افشار در سطح کارشناسی رشته کامپیوتر است. در ادامه کیلیپی از بهاره کیان افشار را مشاهده می کنید که بخشی از سکانس فیلمی است که این بازیگر در آن ایفای نقش نموده؛ در این فیلم سانسور بیش از حدی روی این بازیگر اعمال شده است.

بهاره کیان‌افشار (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲) ترانه‌سرا، بازیگر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.بهاره کیان‌افشار، از داوطلبان و همراهان قدیمی و فعال مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور است. در جشن پایان سال خیریه در سال ۱۳۹۴ ایشان به عنوان سفیر سلامت مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور برگزیده شد.

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار متولد 12 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر و ترانه سرا می باشد

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزاز کامپیوتر می باشد که کنار بازیگری ، کار دکوراسیون و تبلیغات می کند و ترانه سرایی هم کرده است.

از دوم دبستان تئاتر را از مدرسه شناختم و از آن سن تجربه اش کردم. از همان موقع هم همیشه می گفتم ، بزرگ شوم بازیگری را انتخاب می کنم و از همان زمان هم پدر و مادرم تمایلی به انتخابم نشان نمی دادند.

در دوران دبیرستان دوست داشتم به مدرسه تئاتر و رشته هنر بروم ولی پدر و مادرم شدیدا مخالف بودند و مثل خیلی از والدین دوست داشتند پزشکی بخوانم.

در حالی که من هم اصلا علاقه ای به رشته های علوم تجربی نداشتم.  بنابراین دیپلم ریاضی فیزیک گرفتم و در دانشگاه هم رشته مهندسی کامپیوتر خواندم.

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور است و پیش از آغاز بازیگری به صورت داوطلبانه با این خیریه همکاری میکرد.

این بانوی هنرمند در یک گفتگو ضمن اشاره به کمک های داوطبانه به خیریه بهنام دهشپور دلیل حضور در این خیریه را مشکلات سختی که در دوره ای زندگی برایش پیش آمد عنوان کرد و همین مشکلات باعث شد تا او حضوری دائمکی در این خیریه داشته باشد و بعد از آغاز بازیگری باز هم به این خیریه سر میزد تا اینکه به عنوان سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور انتخاب شد.

بهاره کیان افشار شاعر است؟

از سنین پایین بواسطه علاقه شخصى پدرم همیشه به شعر و ادبیات پارسی علاقه داشتم و دارم گهگاهی هم دستی بر قلم دارم و از چینش کلمات کنار هم لذت می‌برم.

ترانه  و متن‌های ادبی را بسیار دوست دارم و خودم هم ترانه و متون ادبی می‌ نویسم. آقای  بهرام رادان ، پیش از اینکه بازیگر شوم از دوستان من بودند و پس از ورودم به دنیای بازیگری این دوستی بواسطه همکاری پررنگ‌ تر شد او ترانه‌ های مرا خواندند و از چهار، پنج تا از این ترانه‌ ها در آلبوم‌شان استفاده کردند.

فیلم های سینمایی بهاره کیان افشار 

شیرین (۱۳۸۷)

گناهکاران (۱۳۹۱)

هیچ کجا هیچ کس (۱۳۹۱)

طول موج (۱۳۹۳)

ع ش ق (۱۳۹۳)

کفشهایم کو ؟ (۱۳۹۴)

بارکد (۱۳۹۴)

کمدی انسانی (۱۳۹۵)

زرد (۱۳۹۵)

ماهورا (۱۳۹۵)

لونه زنبور (۱۳۹۶)

عطر تلخ (۱۳۹۶)

دشمن زن (۱۳۹۶)

پالتو شتری (۱۳۹۷)

بی وزنی (۱۳۹۷)

رویای سهراب (۱۳۹۷)

سریال های تلویزیونی بهاره کیان افشار 

کلاه پهلوی (۱۳۹۱)

گاهی به پشت سر نگاه کن (۱۳۹۴)

نوار زرد (۱۳۹۶)

سریال شبکه نمایش خانگی :

عاشقانه (۱۳۹۵)

گلشیفته (۱۳۹۶)

هشتگ خاله سوسکه (۱۳۹۷)

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: