بانک اول - بانک سامان یکی از بانک‌هایی است که وام ازدواج پرداخت می‌کند. این وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی تحت شرایط خاصی به متقاضیان اعطا می‌شود.

به گزارش بانک اول متقاضیان وام ازدواج می‌توانند با مراجعه به سایت معتبر بانک مرکزی، برای این تسهیلات ثبت نام ‌کنند. سپس از طرف بانک‌های عامل به متقاضیان واجد شرایط، شعبه وام دهنده معرفی می‌شود. در صورتی که متقاضیان وام ازدواج به یکی از شعب بانک سامان ارجاع داده شوند، باید در شعبه معرفی شده یک حساب قرض الحسنه داشته باشند.

در صورتی که پسر متقاضی این وام، زیر ۲۵ سال سن و دختر خواهان تسهیلات ازدواج، کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشد، به هر یک ۱۰۰ میلیون تومان وام ازدواج تعلق می‌گیرد. در غیر این صورت، تسهیلات ازدواج برای متقاضیان واجد شرایط حداکثر ۷۰ میلیون تومان خواهد بود. این وام قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد ۴ درصدی تعلق می‌گیرد.

ضمنا متقاضیان تسهیلات ازدواج باید سند ملکی داشته باشند و آن را به شعبه معرفی شده از بانک سامان ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۲۰ ماه اعلام شده است. متقاضیان برای دریافت این نوع تسهیلات نیاز به سپرده گذاری ندارند.

متقاضیان این وام باید هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده و همچنین کارمزد ذکر شده را هم بپردازند. این هزینه‌ها با توجه به مبلغ وام متفاوت خواهد بود.

میزان اقساط وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیونی

اگر فردی شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی را داشته باشد، با توجه به مدت زمان بازپرداخت مذکور و کارمزد ۴ درصدی، مبلغ هر قسط برای وی ۸۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود. مبلغ اقساط وام ۷۰ میلیون تومانی هم متفاوت بوده و با توجه به شرایط ذکر شده، به ۵۸۳ هزار و ۳۳۳ تومان می‌رسد.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: