بانک اول - فروش ویژه تیگو ۷ و آریزو ۶ محصولات مدیران خودرو به صورت نقدی و اقساطی آغاز شد.

به گزارش بانک اول در اولین فروش محصولات مدیران  خودرو در بخش تیگو آریزو؛ تیگو ۷ آی‌ای ۱ میلیارد و ۴۱ میلیون و ۱۲ هزار تومان است که مبلغ ۳۱۲ میلیون و ۳۶۰ هزارتومان آن به عنوان پیش‌پرداخت گرفته می‌شود محصول دیگر آریزو ۶ است که مبلغ تمام شده این محصول ۹۰۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده و مبلغی معادل ۲۷۲ میلیون و ۸۲۰ هزارتومان پیش‌پرداخت آن خواهد بود. این دو محصول مذکور مدل ۱۴۰۰ هستند و حداکثر تسهیلات آن ۷۰ درصد است.

محصول نیو آریزو اس‌تی آی‌ای نیز ۷۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد که مبلغ ۲۸۵ میلیون و ۶۴۰ هزارتومان آن پیش‌پرداخت گرفته می‌‎شود. همچنین تیگو ۷ آی ای بک میلیارد و ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد که متقاضیان باید مبلغی حدود ۴۱۶ میلیون و ۴۸۰ هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند. دو محصول گفته شده مدل سال ۱۴۰۱ هستند و حداکثر تسهیلات آن‌ها ۶۰ درصد است.

در این فروش ویژه ۴ محصول دیگر مدیران خودرو نیز وجود دارند که قیمت ایکس ۲۲ پرو اکسلنت توربو ۶۰۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده که البته متقاضیان باید ۱۸۱ میلیون و ۸۹۰ هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردارند. دیگر محصول این فروش ویژه ایکس ۳۳ اس‌آ‌تی اکسلنت اسپرت است که قیمت عرضه شده آن ۶۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده و و برای خرید اقساطی متقاضیان باید ۲۰۴ میلیون و ۵۷۰ هزارتومان پیش‌پرداخت بدهند.

این دو محصول مدل ۱۴۰۰ هستند و ۷۰ درصد میزان تسهیلات دارند. مدیران خودرو ایکس ۲۲ پرو آی‌تی را نیز برای این پیش فروش قرار داده که با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان عرضه می‎‌شود و مبلغ در نظر گرفته شده برای پیش‌پرداخت ۲۴۸ میلیون تومان است. ایکس ۳۳ اس آتی اکسلنت اسپرت نیز در این فروش ویژه قرار دارد با قیمت ۶۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان که از خریداران ۲۷۲ میلیون و ۷۶۰ هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت گرفته می‌شود. میزان تسهیلات این دو خودرو ۶۰ درصد است و مدل سال ۱۴۰۱ هستند.

مدت اقساط این محصولات گفته شده حداکثر ۶۰ ماهه خواهد بود و طی ۴۵ روز کاری تحویل خریداران می‌شود. همچنین این خودروها ۲ نوبت سرویس رایگان علاو بر سرویس‌های دوره‌ای معمول نیز دارند.

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: