فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از دستگیری چوپانی که اقدام به سرقت هفت رأس گوسفند از صاحب کارش کرده بود، خبر داد و گفت:‌ درپی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درباره سرقت احشام در محدوده گلحصار، تیم عملیات کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را آغاز کردند که در همان تحقیقات اولیه  مالباخته به ماموران مراجعه و اعلام کرد که هفت رأس از گوسفندانش از داخل دامداری سرقت شده است.  

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه اقدامات برای دستگیری عامل این سرقت آغاز شد، ادامه داد:‌ با رصد تخصصی و میدانی انجام شده مشخص شد که در زمان سرقت هیچ تخریبی صورت نگرفته و سگ های گله نیز پارس نکرده‌اند به همین دلیل احتمال ارتکاب سرقت از سوی فردی آشنا قوت گرفت.  

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری با بیان اینکه ماموران به چوپان این گوسفندان شک کردند، گفت:‌ ماموران با استفاده از شیوه و شگرد پلیسی با این فرد صحبت کردند که در جریان آن متوجه اظهارات متناقض وی شدند. در همین راستا این فرد به کلانتری منتقل شده و به جرم خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه چوپان از اتباع یکی از کشورهای همسایه بود، گفت:‌برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

جمع آوری بیش از ۵۰ افغانستانی فاقدمجوز اقامت از جنوب تهران

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از جمع آوری ۵۴ تن از اتباع افغانستانی غیرمجاز در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این‌باره گفت: طرح جمع آوری اتباع افغانستانی غیرمجاز و فاقد مجوز اقامت در محدوده خاورشهر به اجرا درآمد و در جریان آن ۵۴ نفر از اتباع غیرمجاز از این محدوده جمع آوری شدند.  

وی با بیان اینکه این طرح با همراهی پلیس امنیت عمومی و کلانتری خاورشهر به اجرا درآمد، گفت:‌ اتباع جمع آوری شده با دستورقضایی به اردوگاه عسگرآباد منتقل شدند تا پس از آن از کشور طرد شوند.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: