مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که فعلا برنامه ای برای افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه بین شهری وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته گمانه زنی هایی درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه پلاک عمومی بین شهری مطرح شده بود در حالی که در روزهای پایانی سال گذشته مسئولان وزارت راه و شهرسازی تأکید کرده بودند که تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ نرخ کرایه ها افزایش نمی یابد.

داریوش باقرجوان-مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مهرماه سال گذشته براساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت همه نرخ ها و قیمت ها ثابت ماند و امکان افزایش آن وجود نداشت.

وی افزود: در حال حاضر نیز براساس آخرین تصمیمات و مصوبات ابلاغ شده نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری از جمله اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه تا پایان فروردین ماه سال جاری افزایش پیدا نخواهد کرد.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: از اردیبهشت ماه امسال نیز اگر قرار بر افزایش قیمت باشد براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار همان دستورات صادر شده تصمیم گیری خواهد شد اما تا آن زمان هیچ التهابی نباید ایجاد شود و کرایه ها براساس نرخ های سال گذشته خواهد بود.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: