رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه ۲۰ هزار فارغ التحصیل از ورودی های سال ۹۷ خواهیم داشت، گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر از فارغ التحصیلان مربوط به دوره پیوسته و مهارت آموزی را در پایان شهریور ماه تحویل آموزش و پرورش خواهیم داد.

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه آموزش و پرورش و شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان قبل از سال ۱۴۰۰ آموزش حضوری خود را در ۵ استان آغاز کرد، گفت:‌ این دانشگاه هیچوقت به صورت کامل تعطیلی نداشته است.

وی ادامه داد: در ۹۸ پردیس و ۳۰ مرکز قریب ۷۰ درصد ورودی‌های سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ به صورت حضوری فعالیت خود را داشته‌اند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه تا هفته آینده میزان برگزای آموزش‌های حضوری این دانشگاه به ۸۰ تا ۹۰ درصد خواهد رسید، افزود: بحث تطویل ترم در این دانشگاه مطرح شده است که به صورت یک ماه برای جبران آموزش صورت گیرد.

خنیفر درباره تعداد جذب نیرو در این دانشگاه، یادآور شد:‌ امسال ۲۵ هزار نیرو تصویب شده که از این تعداد ۲۴۵۰۰ نیرو سهم این دانشگاه و ۵۰۰ نیرو مربوط به دانشگاه شهید رجایی است.

وی اضافه کرد: ۲۰ هزار فارغ التحصیل از ورودی های سال ۹۷ خواهیم داشت؛ ضمن اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر مربوط به دوره پیوسته و مهارت آموزی نیز در پایان شهریور ماه تحویل آموزش و پرورش خواهیم داد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به برنامه کیفیت سازی در این دانشگاه، متذکر شد: از سال ۱۴۰۶ تا ۱۴۱۰ نیز اگر به همین شیب حرکت کنیم وضعیت کیفی بهتری خواهیم داشت.

خنیفر تصریح کرد:‌ در ایران در خصوص سن بازنشستگی معلمان با ۳۰ سال خدمت می‌توانند ۵ سال ادامه خدمت داشته باشند و ۳۵ سال خدمت کنند اما بازنشستگی در سن ۵۰ سالگی تمام شده است.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: