نازنین بیاتی (زاده ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است.نازنین بیاتی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.نازنین بیاتی در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، نازنین بیاتی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. در یکی از قسمت های دورهمی نازنین بیاتی میهمان این برنامه بود؛ اتفاق بسیار جالبی در این برنامه افتاد که می توانید بخشی از آن را در ادامه مشاهده کنید.

نازنین بیاتی در سریال تلویزیونی عروسکی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس، و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با حسن رادفر حضور یافت.

بیوگرافی نازنین بیاتی و همسرش به همراه تصاویر اینستاگرام و جزئیات زندگی شخصی این بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران را در این بخش می خوانید.

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر و طراح دکور ایرانی امسال به سن 31 سالگی می رسد که هم اکنون در دسته بهترین و زیباترین بازیگران زن ایرانی قرار دارد و در این مقاله قصد داریم شما را با بیوگرافی کامل نازنین بیاتی و همسرش بیشتر آشنا کنیم. تاریخ تولد نازنین بیاتی 15 دی ماه سال 1368 و زاده شهر تهران است که علاوه بر بازیگری، صداپیشه و طراح لباس شکرستان بوده است. وی از کودکی علاقه زیادی به نقاشی و آرتیست شدن را داشت و خیلی زود توانست به آرزوی قلبی اش برسد.

زندگی نامه نازنین بیاتی

در این بخش به جزئیات زندگی شخصی نازنین بیاتی خواهیم پرداخت و در ابتدا باید بگوییم پدرش اهل تفرش و مادر اهل قم است که به همراه دو خواهر به نام های نغمه و ندا در یک خانواده پنج نفره زندگی می کند و خانه پدری خانم بازیگر در منطقه منیریه تهران نیز می باشد. او یکی از علاقه مندان به خواندن کتاب های علمی و … است که در کنار آن نقاشی هم می کند. دیدن فیلم های ترسناک را دوست دارد و در یک بیزنس هم کار می کند. یکی از نکات شخصیتی خانم بازیگر این است که دوست دارد کاری که در حال انجام دادن آن است را زود به پایان برساند. برخی از مردم در ابتدا او را با ترانه علیدوست بازیگر معروف اشتباه می گرفتند و این موضوع به دلیل شباهتی است که این دو بازیگر به یکدیگر دارند.

نازنین بیاتی

در آخرین مصاحبه اش اعلام کرد که برای تماشای فیلم های مورد علاقه خویش، با دوستانش به سینما می رود. به گفته خانم بیاتی بازیگر، سعی می کنم با دوستانم به دیدن فیلم های خوبی که اکران می شود بروم، حتی در زمان جشنواره هم به جز روزهایی که اکران فیلم های خودم بود، سعی می کردم مابقی فیلم ها را در سالن های دیگر با مردم ببینم و در جریان نظرات مردم از فیلم های اکران شده قرار بگیرم. مهم تر از همه این که فیلم خوب دیدن برای منی که هنوز خودم را اول این راه پرپیچ و خم می دانم، یک ضرورت است.

تحصیلات نازنین بیاتی

دوره دبیرستان را در رشته تحصیلی گرافیک درس خوانده است و سپس در سن 19 سالگی برای تحصیل در رشته تئاتر وارد دانشگاه آزاد تهران شد. وی در دوران تحصیلات عالیه هرگز خودش را از فضای هنر دور نکرد و در کنار درس، به نقاشی هم مشغول بود. این بازیگر در سن 23 سالگی موفق به اخذ مدرک لیسانس تئاتر با گرایش طراحی صحنه شد و از سال دوم دانشگاه به رشته بازیگری علاقه مند شد و تصمیم گرفت یک بازیگر زن موفق در سینمای ایران شود.

نازنین بیاتی

ازدواج و همسر نازنین بیاتی

سومین دهه عمر خویش را با موفقیت سپری کرده و هنوز تصمیمی برای ازدواج ندارد و با قدرت تمام مشغول کار در عرصه بازیگری است. پس از ازدواج خانم بازیگر سایت سماتک در همین مقاله منتخبی از عکس های همسر نازنین بیاتی را برای شما بازدید کننده عزیز منتشر خواهد کرد. خانم بیاتی بازیگر هم اکنون مجرد است و فعلا قصد ازدواج ندارد.

ورود به عرصه بازیگری نازنین بیاتی

سال 91 شانس در خانه اش را زد و در آنتوان جوانی و در سن 23 سالگی از طریق دوستش برای بازی در فیلم سینمایی دربند به کارگردانی پرویز شهبازی معرفی شد و پس از دادن تست، برخلاف تصورش با بازی در یک فیلم درجه یک روی پرده سینماهای کشور دیده شد. وی با بازی در فیلم دربند پا به عرصه بازیگری گذاشت و برای بازی در این فیلم سینمایی که اولین تجربه اش کاری اش در سینما بود، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد.

اوج شهرت نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان با بازی در سریال نمایش خانگی گلشیفته به اوج شهرت رسید و در مدت زمان کوتاهی هوادارانش را چند برابر کرد. همچنین ایفای نقش غزل در فیلم رخ دیوانه منجر به محبیوبیت او شد. در حال حاضر نقش همتا در سریال نمایش خانگی مانکن را ایفاگر شده است که در مدت زمان بسیار کمی از پخش، موجبات بیشتر دیده شدن نازنین بیاتی را فراهم کرده است. وی گفته است که: دوست ندارم فیلم هایی که بازی می کنم پشت سرهم و بدون استراحت باشد و همیشه به دنبال انتخاب بهترین فیلمنامه در میان کارهای پیشنهادی هستم. وی اعتقاد دارد که بازی در چند فیلم و سریال در مدت زمان کم باعث می شود تا نتواند آمادگی لازم را برای انتخاب نقش هایش داشته باشد و کارنامه کاری اش ضعیف شود.

فیلم های نازنین بیاتی

در ادامه فهرست فیلم هایی که نازنین بیاتی در آنها بازی کرده است را برایتان آورده ایم:

  • دربند به کارگردانی پرویز شهبازی در سال 1391
  • ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1392
  • فرشته ها با هم می آیند به کارگردانی حامد محمدی در سال 1392
  • مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی تولید سال 1392
  • رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی ساخته شده در سال 1393
  • طعم شیرین خیال کمال تبریزی تولید سال 1393
  • مادری به کارگردانی رقیه توکلی در سال 1395
  • رفتن به کارگردانی نوید محمودی در سال 1395
  • فیلم کوتاه هنوز نه ساخته شده در سال 1395
  • آینه بغل به گارگردانی منوچهر هادی تولید سال 1396
  • مغزهای کوچک زنگ زده کارگردان هومن سیدی در سال 1396
  • زعفرانیه 14 تیر به کارگردانی علی هاشمی سال 1397
  • ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی تولید سال 1397
  • دینامیت کارگردان مسعود اطیابی سال تولید 1397
  • سگ بند به کارگردانی مهران احمدی سال 1398
  • عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی تولید در سال 1399

سریال های نمایش خانگی نازنین بیاتی

  • سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی 1396
  • سریال مانکن حسین سهیلی‌زاده سال تولید 1398
  • بیوگرافی نازنین بیاتی و همسرش + عکس های اینستاگرام

بازیگری در تئاتر نازنین بیاتی

  • خانه ای در انتهای خیابان بهار بهمن و اسفند 1395
  • دی روز (یک دقیقه سکوت) خرداد 1396
  • کنسرت نمایش (خالی از شب خالی از تو) اردیبهشت 1397
  • خروس لاری آذر و دی 1397
  • نمایش موزیکال عروس مردگان اردیبهشت و خرداد 1398

اینستاگرام نازنین بیاتی بازیگر

نازنین بیاتی

پیج اینستاگرام نازنین بیاتی بازیگر زن ایرانی به آدرس bayati__nazanin@ بالغ بر 682 هزار نفر دنبال کننده دارد و تاکنون نزدیک به 300 پست برای فالوورهایش به اشتراک گذاشته است که سایت سماتک در این بخش منتخبی از عکس های اینستاگرام این بازیگر محبوب و دوست داشتنی را آماده کرده است. طبق نظر هواداران این هنرمند، او یکی از خاکی ترین و صمیمی ترین بازیگران زن ایرانی است و رسیدن به بالاترین مراتبط در عرصه هنر و بازیگری سهم اوست. خانم بیاتی بازیگر در آخرین گفتگوی خویش اعلام کرده که خیلی راحت و مانند دیگر مردم از وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس و مترو استفاده می کنم و در کنار همین مردم دوست داشتنی روزهایم سپری می شود.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۳۹ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: