در مسابقه فینال جوکر نفرات منتخب پنج فصل قبلی در دو گروه هشت تیمی با هم رقابت می‌کنند. هر فینال هم قرار است در ۴ قسمت عرضه شود.

زمان پخش فینال جوکر در خرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است. با پخش قسمت آخر فصل پنجم جوکر، با برنامه ریزی‌های انجام شده، پخش این رئالتی شو به طور موقت متوقف شده است. برای اطلاع از زمان پخش فینال جوکر، مهمانان فصل آخر و بازیگران فینال جوکر با ما همراه باشید.

زمان پخش فینال جوکر

پخش رئالیتی شو «جوکر»، دوشنبه بیست ودوم فروردین با پخش قسمت، آخر فصل پنجم به پایان رسید. طبق برنامه ریزی انجام شده، پخش این رئالتی شود به شکل موقت متوقف می‌شود و از نیمه خرداد ماه فینال آن در دو فصل پخش خواهد شد.

حامدآهنگی، امین حیایی، غلامرضا نیکخواه، عباس جمشیدی فر، محمد رضا علیمردانی، علیرضا استادی و… از جمله نفرات منتخبی هستند که در فینال جوکر حضور خواهند داشت.

در فینال این رئالیتی‌شو شاهد تغییراتی در قوانین بازی خواهیم بود. در بازی فینال یک کارت جوکر وجود دارد که به شکل قرعه کشی در اختیار یکی از شرکت کننده‌ها قرار می‌گیرد. فردی که کارت جوکر به او برسد اجازه خندیدن در طول مسابقه را دارد.

تاکنون پنج فصل از این رئالیتی شو پخش شده که در فصل اول هومن حاجی عبد اللهی و سهیل مستجابیان به شکل مشترک اول شدند، در فصل دوم هم مقام اول به شکل مشترک به شهرام قائدی و هومن برق نورد رسید. علیرضا استادی، یوسف صیادی و سیروس میمنت هم به ترتیب از فصل سوم تا پنجم اول شدند.

رئالتی شو جوکرکاری است از احسان علیخانی که آن را به شکل مشترک همراه با؛ سیدحامد میرفتاحی کارگردانی می‌کند. این رئالتی شو از محصولات پلتفروم «فیلیمو» است.

فینال جوکر چگونه برگزار می شود؟

در حالی که فصل پنجم برنامه «جوکر» به پایان رسیده این برنامه دو فصل دیگر هم ادامه خواهد داشت که در آن برگزیدگان این پنج فصل با هم رقابت می‌کنند. فینال رئالیتی شو «جوکر» در دو فصل ۵ قسمتی آماده می‌شود. زمان پخش این قسمت‌ها هنوز مشخص نیست و هر فصل شامل دو گروه قهرمانان و بامزه‌ها خواهد بود. بدین ترتیب که فینالیست‌های این پنج فصل در کنار منتخبان این فصل‌ها قرار می‌گیرند و در نهایت دو قهرمان برای «جوکر» معرفی می‌شود. در فینال جوکر ۱۶ نفر از حاضران پنج فصل پیشین حضور خواهند داشت.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: