قاتل دختر۱۳ساله آبادانی که در بهمن ماه ۹۹ در سناریوی مرموز با شلیک گلوله به کام مرگ فرو رفته بود دستگیر شد.

دختر 13 ساله در روستای خرخره آبادان به طرز مرموزی با شلیک گلوله به کام مرگ فرو رفت.

یک منبع آگاه در گفتگو با رکنا اظهار داشت، بهمن ماه سال ۱۳۹۹ دختر 13 ساله آبادانی در روستای خرخره از ناحیه پهلو هدف گلوله قرار گرفت که پس از انتقال به بیمارستان درون اتاق عمل به کام مرگ فرو رفت خانواده این دختر ابتدا مدعی شدند دخترشان جلوی در  منزلشان نشسته بود که افراد ناشناس به وی شلیک کرده واو را به قتل رساندند.

قتل دختر 13 ساله در آبادان

در برسیهای به عمل آمده توسط دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان وکارشناسان سلاح  مشخص گردید تیر با سلاح کلت کمری و از فاصله بسیار نزدیک به دختر نوجوان شلیک شده است. که بنظر می رسد از  داخل خانه این تیراندازی به سمت پهلوی دختر 13 ساله صورت گرفته است.

عروس خواهرش را کشت

این منبع آگاه گفت: در مراحل تحقیق مشخص گردید که خانواده شیدا 13 ساله از چگونگی این قتل اطلاع دارند اما حاضر به همکاری با پلیس نیستند که در این خصوص با توجه به اینکه انگشت اتهام به سمت خانواده این دختر 13 ساله بود چندین نفر به دستور مقام قضایی دستگیر واز این افراد تحقیقات صورت گرفت که درنهایت مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان پس از ۱۴ماه تلاش توانستند قاتل دختر ۱۳ساله که عروس خانواده بود راشناسایی ودستگیر کنند.

متهم دربازجویی های فنی اظهار داشت در زمان حادثه من وشیدا درون خانه در حال بازی کردن با کلت کمری غیرمجازی که  درون خانه جاسازی شده  ومتعلق به مردان خانواده بود، بودیم که به دلیل آشنا نبودن با کار کردن با کلت ناگهان تیر ازکلت خارج شد و به پهلوی شیدا برخورد کرد وباعث مرگ وی شد و به دلیل اینکه عمدی در کارنبود،این حادثه راصحنه سازی کردیم وادعا کردیم که افراد ناشناس اقدام به تیراندازی کرده واز محل متواری شده اند.

پس از اعتراف عروس خانواده متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدوتحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: