فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که طی نزاع و درگیری یک جوان ۱۷ ساله را با سلاح سرد به قتل رسانده بود، در زمان کمتر از سه ساعت توسط مأموران پلیس دستگیر شد.

سردار حیدر سوسنی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران داشت: ساعت ۱۱ شب گذشته، برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در پارک کوهنورد شهر برازجان و انتقال مجروح به بیمارستان، مأموران انتظامی و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی عنوان داشت: طی تحقیقات میدانی مشخص شد، فردی ۱۷ ساله به علت نزاع و درگیری با سلاح سرد مجروح و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است که به علت شدت جراحات وارده عملیات احیا نتیجه بخش نبوده و نامبرده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی با همکاری مأموران انتظامی طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه عامل قتل و چهار نفر از عوامل دخیل در نزاع و درگیری دسته جمعی را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری سایر عوامل مرتبط با این درگیری ادامه دارد، افزود: متهم اصلی در بازجویی اولیه پلیس به ارتکاب قتل با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد.

سردار سوسنی تاکید کرد: پنج نفر از عوامل دخیل در نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل دستگیر شده و تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این درگیری ادامه دارد

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: